Annons:
Etikettsjälsfränder
Läst 1100 ggr
Gaula
2014-03-24 16:04

Bryta band med själsfrände?

Hej,

Jag träffade en tjej för 1½ år sedan som visade alla tecken på att vara en själsfrände, ett medium jag kontaktat menar att vi varit tillsammans i tidigare liv. Tyvärr lider hon av bipolär sjukdom och när det var som bäst gjorde hon plötsligt bara slut och drog vidare med en annan man, ljög dessutom om det.

Jag gjorde en ritual i höstas för att bryta vårt själsliga band, dagen efter hörde hon förstås av sig via SMS… första kontakten på flera månader.

Hon har kvar en av mina grejor i sitt hus som hon lovat att posta, men hon gör det inte. Mediet säger att hon håller den kvar för att ha en god anledning att kontakta mig, när det passar henne.

Kan någon hjälpa med hur man bryter det här bandet? Mina tankar går alltför ofta till henne och hon lär, enligt mediet, ofta tänka på mig. Det dränerar mig på energi.

Annons:
maribell
2014-03-24 19:13
#1

Hej, det här är inget som vi på änglar i fokus håller på med. Men det finns en iFokus sida som heter tvillingflammor, så jag föreslår att du frågar där istället. 🎈

[Bettanbop]
2014-03-24 20:02
#2

Maribell har rätt. Din fråga passar mycket bättre inne på tvillingflammor iFokus. Men en väldigt intressant fråga, tror jag hoppar dit och ser va du får för svar 🙂

Gaula
2014-03-25 06:47
#3

Tack, jag ska kolla på den sidan :-)

Upp till toppen
Annons: