Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 716 ggr
[Bettanbop]
3/22/14, 10:43 AM

Böner

Böner

När det gäller böner till Änglarna så finns det egentligen inga ”måsten” utan huvudsaken är att vi finner ord och meningar som vi känner att vi själva är bekväma med. Änglarna skulle aldrig tycka att vi använder fel ord, och jag brukar säga som så … att huvudsaken är att vi talar från hjärtat, så blir allt rätt.

Bön för healing:

Älskade Ärkeängel Raphael och Ärkeängel Metatron.

Jag ber att Raphael sveper in mig i ditt smaragdgröna helande ljus, och att han hjälper min kropp att vara balanserad, frisk och läker mina energikroppar. Jag ber att Ärkeängel Metatron renar samt balanserar mina chakran.

Jag ber att ni tillsammans håller mina energier jordade och balanserade denna dag.

Jag tackar er för er närvaro,

i ljus och kärlek.

Bön för rening och beskydd av hem:

Älskade Ärkeängel Mikael,

Jag ber att du renar mitt hem med ditt safirblå ljus, och att du sveper in i varje vrå och tranformerar alla tunga energier till kärlek och ljus. Jag ber att du sätter dina Änglar vid varje fönster, varje dörr och att de endast släpper in kärlek och det som är gott samt för mitt högsta bästa i mitt hem. Jag ber att du sätter ett ljusskydd över mitt hem, som gör att vi är trygga och i Änglarnas kärleksfulla energier.

Jag tackar dig för din och dina Änglars närvaro,

i ljus och kärlek.

Annons:
AngelicFriend
3/22/14, 12:56 PM
#1

Tack så mycket Bettan! 🌺

Heej

[Bettanbop]
3/22/14, 1:14 PM
#2

Så lite så 😉

Zamizen
3/22/14, 8:03 PM
#3

Tack! Behöver detta nu så!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: