Annons:
Etiketttankar-och-funderingar
Läst 2511 ggr
AngelicFriend
3/18/14, 9:26 PM

Förlåt för...

Förlåt, jag tänkte bara sätta igång Änglar iFokus och man ska ju ta o fråga.. Trodde Lilith var ängel när hon var med Adam MEN VI PRATAR INTE OM LILITH NU.. Jag har skuldkänsla över Twinflamewolf och vill bara säga förlåt om inlägget Lilith. 😢

Heej

Annons:
Zamizen
3/18/14, 9:29 PM
#1

Det gör inte något, det var ju inte ditt fel.. det var dom onödiga kommentarerna och feltolkningarna..

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
3/18/14, 10:06 PM
#2

Säger det samma som Zamizen 🙂

Du ska inte ha skuldkänsla för något 🤗 Du ställde en fråga bara.

Det var inte du som skapade resten. Nu i kväll skickar jag healing och rensning till vårt Änglar iFokus och dess medlemmarna. Samt ber Änglarna vaka över oss och stråla sitt heliga ljus över oss och T-wolf och Rosalee 🤗

God Natt på er och många 🤗 -ar

Bettan

AngelicFriend
3/18/14, 10:17 PM
#3

Godnatt. ❤️

Heej

Twinflamewolf
3/19/14, 8:14 AM
#4

Goa AngelicFriend du ska inte ha det minsta onda samvete alls tvärtom för du är en kanonmysig trevlig tjej med underbara funderingar och härliga trådar.🌺

Orsaken jag lämnar sajten är en helt annan men jag går inte in på det nu för då drar jag bara igång en onödig diskussion igen.

Släpp helt onda samvetet är du snäll för det har inget alls att göra med dig och jag skulle ju inte skriva här igen men så såg jag den här tråden och måste ju få säga att du är toppen toppen på alla vis och delar med dig av så mycket härligt i trådarna 🌺

Stoooor kram på dig AngelicFriend ❤️

AngelicFriend
3/19/14, 6:15 PM
#5

Tack, det hjälpte mig. ❤️

Heej

Winrey
3/19/14, 8:25 PM
#6

#1 Feltolkningar?

May the spirit of the wolf guide me in life.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Winrey
3/20/14, 5:26 PM
#8

#7 Ja, jag svarade bara på en fråga i en annan tråd här ur min syn och tro. Jag trodde man här på Änglar respekterade andras tro och inte diktera om vad som är rätt och fel och tro. Ett råd till vissa av er här är att sluta tro att ni vet sanningen och det ni tror är det enda rätta. Det kan mycket väl vara så att verisonen jag tror på är den sanna medans den ni tror på är den falska och tvärtom. Saken är den att respektera vad andra har valt att tro och skriv inte taskiga kommentarer som ''lögn'', ''trams'', ''feltolkningar'', ''onödiga kommentarer'' osv. Ingen i denna värld (människa) vet vad som är sant, utan man bara tror. Och det är fel att påstå sig i ett forum eller när man pratar med andra människor att man vet vad som är sant och rätt och fel. Blev besviken på den här sidan faktiskt.

May the spirit of the wolf guide me in life.

AngelicFriend
3/20/14, 7:53 PM
#9

Det finns ljus här ska du veta. #8

Heej

[Mirco]
3/20/14, 7:56 PM
#10

#8, Jag instämmer till fullo! Som du ser -min kommentar #7 försvann………..

AngelicFriend
3/20/14, 7:57 PM
#11

Ja, jag hann inte läsa den..

Heej

Winrey
3/20/14, 8:01 PM
#12

#9 Det finns det säkert men att diktera om vad som är rätt och fel att tro och trycka ner andras tro genom att säga att det är ''lögn'', ''trams'', ''feltolkningar'', ''onödiga kommentarer'' osv är för mig inte ljus. Utan mer kontroll över vad folk får tro och inte.

May the spirit of the wolf guide me in life.

AngelicFriend
3/20/14, 8:07 PM
#13

Det är vad dem tror. Men det finns folk som accepterar folks tro. Som jag. Du ska inte lyssna på det elaka, Ignorera det och kom till oss den ljusa. Jag säger inte dom är onda utan bara ignorera dom och le och va stolt över det DU tror på. ❤️

Heej

Annons:
Winrey
3/20/14, 8:08 PM
#14

#13 Tack, det ska jag🙂

May the spirit of the wolf guide me in life.

[Mirco]
3/20/14, 8:13 PM
#15

#11 Synd att du inte hann! Men jag tog en skärmdump  + sparade!

#12 Exakt!!! "Ljus & Kärlek"????

[Mirco]
3/20/14, 8:39 PM
#16

#12,…… + att plocka bort inlägg i trådar som inte bryter mot en endaste regel!

[Mirco]
3/22/14, 2:02 PM
#17

Citat från

"Regler för Änglar iFokus":

Det är inte tillåtet att:

  • Bryta mot svenska lagar och förordningar.
  • Ägna sig åt personangrepp.
  • Skriva inlägg med innehåll av diskriminerande karaktär.
  • Provocera, vara oförskämd eller på annat sätt otrevlig.

Tänk på att:

Inte bemöta inlägg som bryter mot sajtens Skrivregler genom att själv bryta mot skrivreglerna.

Visa hänsyn och vara artig mot andra medlemmar på iFokus.

Respektera även uppfattningar som avviker från dina egna.

En av iFokus regler är att det inte är tillåtet att Ägna sig åt personangrepp.

Det gäller för alla härinne på Änglar iFokus.

Vi Välkomnar alla med ett öppet sinne och vi vill att våra medlemmar ska känna sig trygga att ventilera sina upplevelser utan påhopp och ifrågasättande av personer som verkar se det som sin mission att förstöra så mycket som möjligt

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: