Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 1660 ggr
Twinflamewolf
3/18/14, 6:42 PM

Nu lämnar jag Änglar I fokus

Men  alla kära men det känns som om sajten går mot mörker istället för ljus så nu lämnar jag er underbara Änglar att lysa med ert ljus för det är där vi behövs inte genom ondska utan kärleken är och förblir med hjärtat ❤️

Mig ser ni inte mer🌺

Annons:
AngelicFriend
3/18/14, 6:45 PM
#1

Nej nej nej NEJ det får inte hända.. 💔

Heej

[Bettanbop]
3/18/14, 6:49 PM
#2

😭 Nej!!! Ser du inte hur vi lyser ☀️ Vi ska blåsa bort alla mörka moln som är i vägen 🌊 efter mörker kommer ju alltid ☀️ -sken ❤️

molam
3/18/14, 6:55 PM
#3

Om det går mot mörker borde du stanna kvar och Hjälpa till a ljusa upp sajten igen!☀️ Är man förenade tillsammans, och om alla låter sitt ljus skina på alla runt om kring så kommer även omgivningen att skina mer❤️🌺

Stanna kvar med dit ljus och hjälp till att lysa upp sajten på nytt❤️☀️

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Zamizen
3/18/14, 7:35 PM
#4

Nej lämna inte!.. vi behöver ju dig, vi behöver visa personer som dig.. vi alla kan bättra oss

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Älvan
3/18/14, 7:49 PM
#5

Tråden Liliath fick mig att tappa lusten för denna grupp. Var är ljuset och glädjen som änglar sprider? Hur kan änglar I fokus bli demondiskussion och fallna änglar? Skrämma barn med massa lögner om allt negativt. Jag vill att alla som önskar fokusera på demoner och fallna änglar bildar en egen grupp så får de som önskar fokusera på ljus och kärlek ha denna tråd i fred.

[Bettanbop]
3/18/14, 7:54 PM
#6

Tack Älvan 🌺 Håller med 🙂

Annons:
molam
3/18/14, 8:06 PM
#7

Håller också med Älvan🙂

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

maribell
3/18/14, 10:05 PM
#8

Jag fokuserar BARA på Ljuset, för det vinner ALLTID och jag hoppas ingen har tyckt att jag har skrivit något inlägg som inte har varit av ljuset- då är det i så fall tolkat fel för jag har bara tänkt på ljuset.

Och snälla twinflamewolf Du behövs verkligen här inne, du är den klokaste jag vet. ☀️

[Bettanbop]
3/18/14, 10:16 PM
#9

Nejdå Maribell 🙂 Du har inte skrivit något olämpligt.

Vissa personer blir arga för snabbt ibland, då ser man inte det som egentligen står skrivet, man blir lite blind. Man tror på sin egen sanning som skapas ur ilskan. (Nu håller inte alla med, men men)

Jag var nog lite för snabb att plocka bort några kommentarer (blev arg jag med). Har läst igenom dem efteråt och de var inte så stötande egentligen. Kanske jag ska lägga tillbaka kommentarerna 🤔

Alla har vi ju dåliga dagar, eller hur 🙂

🤗 och godnatt // Bettan

Pysslan
3/18/14, 11:10 PM
#10

Jag håller också med Älvan 🙂

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Calcifer
3/19/14, 12:53 AM
#11

#9 Eftersom de inte bryter mot några regler verkar det ju rimligt…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Twinflamewolf
3/19/14, 11:48 AM
#12

😘

[Bettanbop]
3/19/14, 4:29 PM
#13

Alltså !!! jag fattar inte 🤔 jag hittar också många fina glittrande rörliga bilder. Men när jag ska lägga till dom här så blir det bara en stum bild 🤦‍♂️ fusk att du kan 😡😉

Annons:
Upp till toppen
Annons: