Off Topic/Sandlådan

Nu lämnar jag Änglar I fokus

2014-03-18 18:42 #0 av: Twinflamewolf

Men  alla kära men det känns som om sajten går mot mörker istället för ljus så nu lämnar jag er underbara Änglar att lysa med ert ljus för det är där vi behövs inte genom ondska utan kärleken är och förblir med hjärtat Hjärta

Mig ser ni inte merBlomma

Anmäl
2014-03-18 18:45 #1 av: AngelicFriend

Nej nej nej NEJ det får inte hända.. Brustet hjärta

Anmäl
2014-03-18 18:49 #2 av: [Bettanbop]

Storgråter Nej!!! Ser du inte hur vi lyser Sol Vi ska blåsa bort alla mörka moln som är i vägen Våg efter mörker kommer ju alltid Sol -sken Hjärta

Anmäl
2014-03-18 18:55 #3 av: molam

Om det går mot mörker borde du stanna kvar och Hjälpa till a ljusa upp sajten igen!Sol Är man förenade tillsammans, och om alla låter sitt ljus skina på alla runt om kring så kommer även omgivningen att skina merHjärtaBlomma

Stanna kvar med dit ljus och hjälp till att lysa upp sajten på nyttHjärtaSol

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2014-03-18 19:35 #4 av: Zamizen

Nej lämna inte!.. vi behöver ju dig, vi behöver visa personer som dig.. vi alla kan bättra oss

Anmäl
2014-03-18 19:49 #5 av: Älvan

Tråden Liliath fick mig att tappa lusten för denna grupp. Var är ljuset och glädjen som änglar sprider?

Hur kan änglar I fokus bli demondiskussion och fallna änglar? Skrämma barn med massa lögner om allt negativt.

Jag vill att alla som önskar fokusera på demoner och fallna änglar bildar en egen grupp så får de som önskar fokusera på ljus och kärlek ha denna tråd i fred.

Anmäl
2014-03-18 19:54 #6 av: [Bettanbop]

Tack Älvan Blomma Håller med Glad

Anmäl
2014-03-18 20:06 #7 av: molam

Håller också med ÄlvanGlad

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2014-03-18 22:05 #8 av: maribell

Jag fokuserar BARA på Ljuset, för det vinner ALLTID och jag hoppas ingen har tyckt att jag har skrivit något inlägg som inte har varit av ljuset- då är det i så fall tolkat fel för jag har bara tänkt på ljuset.

Och snälla twinflamewolf Du behövs verkligen här inne, du är den klokaste jag vet. Sol

Anmäl
2014-03-18 22:16 #9 av: [Bettanbop]

Nejdå Maribell Glad Du har inte skrivit något olämpligt.

Vissa personer blir arga för snabbt ibland, då ser man inte det som egentligen står skrivet, man blir lite blind. Man tror på sin egen sanning som skapas ur ilskan. (Nu håller inte alla med, men men)

Jag var nog lite för snabb att plocka bort några kommentarer (blev arg jag med). Har läst igenom dem efteråt och de var inte så stötande egentligen. Kanske jag ska lägga tillbaka kommentarerna Funderar

Alla har vi ju dåliga dagar, eller hur Glad

Kramas och godnatt // Bettan

Anmäl
2014-03-18 23:10 #10 av: Pysslan

Jag håller också med Älvan Glad

Anmäl
2014-03-19 00:53 #11 av: Calcifer

#9 Eftersom de inte bryter mot några regler verkar det ju rimligt...

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2014-03-19 11:48 #12 av: Twinflamewolf

Pussar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.