Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 715 ggr
molam
3/16/14, 6:53 PM

Är min skyddsängel "sjuk" eller bara upptagen?

Hej

Jag har försökt kontakta min skyddsängel.. då jag har det lite tungt för tillfället, men jag får inget svar, jag slutade få svar för ca 3 veckor sen.

Vad kan detta bero på? "sjuk" kanske? Eller upptagen?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
AngelicFriend
3/16/14, 6:59 PM
#1

jo om du vill ha tecken från din skyddsängel så får man ha tålamod. och tecken kan vara vad som helst. och man får ha ögonen öppna för man vet inte när tecknet kommer. men din skyddsängel gillar när du försöker få kontakt med henne.

Heej

Zamizen
3/16/14, 7:03 PM
#2

Som ovan säger, var vaksam av dig! Hen kan ge tecken på massa olika sätt! Till och med genom andra personer. Man måste ha tålamod och lyssna väldigt noga, meditera mer och öppna upp dig själv kan också va bra.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

molam
3/16/14, 7:04 PM
#3

Jag har inte haft problem att få kontakt förut, det är nu när det är som jobbigast för mig som problemen har kommit fram ''/ Nu när jag verkligen skulle behöva nån att bara få lite råd av eller lite hjälp ''/

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Zamizen
3/16/14, 7:06 PM
#4

En fråga vad gäller problemet? För det kanske är så att du redan vet svaret?

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

molam
3/16/14, 7:13 PM
#5

Jag behöver vägledning, tyvärr privata skäl som jag inte KAN skriva ut helt öppet

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Zamizen
3/16/14, 7:15 PM
#6

Du kanske kan skiva det i PM så kan vi prata där?

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
[Bettanbop]
3/16/14, 7:27 PM
#7

Så stolt jag blir över er, mina små änglar 👍 så kloka 🙂

Molam din ängel har hört dig, garanterat. Problemet är att när vi får en jobbig period och mår lite eller mycket dåligt blir vi automatiskt blockerade. Det innebär inte att änglarna slutar att hjälpa oss utan gör allt de kan, men vår blockering hindrar oss att upptäcka och förstå deras hjälp, även om den är framför näsan på oss.

Slappna av och lita på dina änglar och glöm inte att tacka dem, även om du inte märkt något.

🤗 Bettan

Zamizen
3/16/14, 7:29 PM
#8

haha aa lyssna på kloka Bettan 😉

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
3/16/14, 7:33 PM
#9

😎 😂

Zamizen
3/16/14, 7:37 PM
#10

gamla bettan 😃😂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
3/16/14, 7:37 PM
#11

lilla bettan, vi är kloka tack vare dig :)

Heej

molam
3/16/14, 7:37 PM
#12

Hmm okej, hur ska jag kunna få bort den blockeringen då, nån som vet?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Bettanbop]
3/16/14, 7:48 PM
#13

Det är faktiskt ganska enkelt (ska jag säga 😛)

Du ska slappna av och låta det jobbiga rinna av dig ungefär som du skulle duschat och tänka att du spolar bort allt negativt i avloppet, sen bara lite på att det ordnar sig, för det gör det. Var stark och övertygad så ordnar det sig.

Menar alltså inte att du ska vända ditt problem ryggen helt och sätta dig med armarna i kors. Man måste vara aktiv ändå för att få ordning och reda.

🤗 ❤️ Bettan

Annons:
molam
3/16/14, 7:51 PM
#14

Ska försöka, om det får min skyddsängel att komma tillbaka så är det värt ett försök, tack ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

AlienInvasion
3/16/14, 8:53 PM
#15

passa på att läsa bibeln. bara ett tips i all välmening

molam
3/16/14, 9:09 PM
#16

Med risk för massa hatord nu men, Jag tror inte på gud, Jag tror på änglar, etc, men inte på gud. Har aldrig gjort kommer nog aldrig att göra.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

AlienInvasion
3/16/14, 9:24 PM
#17

Ingen fara, har sett värre hatord på denna sajten. Ganska vanligt att vara kristofob här.

Vart tror du änglarna kommer ifrån?

AngelicFriend
3/16/14, 9:52 PM
#18

vill bara säga detta, gillar att svara på frågor även om dom är nt till mig men vad jag tror är att gud skapade änglarna och ärkeänglarna och skyddsänglarna så dom kan hjälpa oss (skyddsänglar) ärkeänglarna är här för att skydda oss mot ondskan och skydda paradiset (himlen) (ärkeänglarna)

Heej

molam
3/16/14, 10:15 PM
#19

Jag tror inte på gud, jag tror att änglarna skapades ur godhet.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Zamizen
3/16/14, 10:20 PM
#20

Jag har själv pratat med änglarna och dom sa att dom skapades av "himlen"

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
Upp till toppen
Annons: