Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 1321 ggr
AngelicFriend
2014-03-16 18:36

kontakt!

hej nu skulle jag sätta en liten fryst panpizza i mikron och den var öppen (mikron) så den började långsamt röra sig. den rörde sig långt. sen började min spotify hackas. Gissar på jag fick besök på en ängel. :) detta är andra gången i veckan jag får kontakt med henne. skulle se davinci koden och såg massa dåliga tavlor med jesus huvud på tallrik, och sägs att jesus hade åttlingar med Maria Magdalena? såfort den började somnade jag. sen vaknade jag och kändes som det var någon som ville att jag skulle sova och inte se filmen. sen började min spotify skärm förminska o förstora och musiken började hackas. fick reda på att det var min skyddsängel som ville att jag inte skulle se filmen för ja det sägs vara självmord på den och personen hade 666 i handen så hon ville nog skydda mig. :)

Heej

Annons:
[Bettanbop]
2014-03-16 19:41
#1

Toppen 👍

Men du …… nu när du börjar få sådan kontakt med andra sidan så finns chansen att du kan få påhälsning av någon förbipasserande ande, som typ vårat lilla Troll här inne 😉 Kan vara bra om du börjar be ÄÄ Mikael om beskydd lite nu och då. Bättre att vara på den säkra sidan 🙂

Zamizen
2014-03-16 19:44
#2

ja lyssna på bettan, nu när du blir mer och mer öppen så ser dom "onda" sakerna dig tydligare och tydligare, och vad jag tror så är du en väldigt sprallig och glad tjej så du är som ett fulladdat batteri för dem onda, så var på din vakt.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
2014-03-16 19:44
#3

ja jag tror att det är dags att ha lite tid med kära Mikael. :)

Heej

AngelicFriend
2014-03-16 19:45
#4

ja zamizen nu får man ta o bli försiktig..

Heej

AlienInvasion
2014-03-16 20:54
#5

#2; om du syftar på mig så är jag ingen ande/demon.

#1; hur vet du att det är nån som vill att du ska sova när du säger så?

Zamizen
2014-03-16 21:04
#6

jag har inte nämt dig?

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
AlienInvasion
2014-03-16 21:27
#7

#1 syftade jag på när jag skrev #2 och #0 när jag skrev #1.

Brukar man inte börja med siffran ett btw?

AngelicFriend
2014-03-16 21:49
#8

alien jag har ganska stark känsla och hade en dröm som jag inte nämnde när jag skapade detta inlägg.

Heej

AlienInvasion
2014-03-16 23:18
#9

jag vet inte om jag hade lyssnat på en person som hade haft 666 inristnat på sin hand men en gång i tiden kanske..

Upp till toppen
Annons: