Skyddsänglar

kontakt!

2014-03-16 18:36 #0 av: AngelicFriend

hej nu skulle jag sätta en liten fryst panpizza i mikron och den var öppen (mikron) så den började långsamt röra sig. den rörde sig långt. sen började min spotify hackas. Gissar
på jag fick besök på en ängel. :) detta är andra gången i veckan jag får kontakt med henne. skulle se davinci koden och såg massa dåliga tavlor med jesus huvud på tallrik, och sägs att jesus hade åttlingar med Maria Magdalena? såfort den började somnade jag. sen vaknade jag och kändes som det var någon som ville att jag skulle sova och inte se filmen. sen började min spotify skärm förminska o förstora och musiken började hackas. fick reda på att det var min skyddsängel som
ville att jag inte skulle se filmen för ja det sägs vara självmord på den och personen hade 666 i handen så hon ville nog skydda mig. :)

Anmäl
2014-03-16 19:41 #1 av: [Bettanbop]

Toppen Tummen upp

Men du ...... nu när du börjar få sådan kontakt med andra sidan så finns chansen att du kan få påhälsning av någon förbipasserande ande, som typ vårat lilla Troll här inne Skämtar Kan vara bra om du börjar be ÄÄ Mikael om beskydd lite nu och då. Bättre att vara på den säkra sidan Glad

Anmäl
2014-03-16 19:44 #2 av: Zamizen

ja lyssna på bettan, nu när du blir mer och mer öppen så ser dom "onda" sakerna dig tydligare och tydligare, och vad jag tror så är du en väldigt sprallig och glad tjej så du är som ett fulladdat batteri för dem onda, så var på din vakt.

Anmäl
2014-03-16 19:44 #3 av: AngelicFriend

ja jag tror att det är dags att ha lite tid med kära Mikael. :)

Anmäl
2014-03-16 19:45 #4 av: AngelicFriend

ja zamizen nu får man ta o bli försiktig..

Anmäl
2014-03-16 20:54 #5 av: AlienInvasion

#2; om du syftar på mig så är jag ingen ande/demon.

#1; hur vet du att det är nån som vill att du ska sova när du säger så?

Anmäl
2014-03-16 21:04 #6 av: Zamizen

jag har inte nämt dig?

Anmäl
2014-03-16 21:27 #7 av: AlienInvasion

#1 syftade jag på när jag skrev #2 och #0 när jag skrev #1.

Brukar man inte börja med siffran ett btw?

Anmäl
2014-03-16 21:49 #8 av: AngelicFriend

alien jag har ganska stark känsla och hade en dröm som jag inte nämnde när jag skapade detta inlägg.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.