Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1720 ggr
Zamizen
2014-03-16 14:29

Min andliga resa

tänkte berätta allt som hänt mig och hur jag har utvecklats.🙂

Allt började vid 9 års åldern då jag för första gången såg ett spöke (fast då fattade jag inte att det var en ande för den såg ju precis ut som en människa! 😃)  men sen brydde jag mig inte mer om det. Men senare så blev jag riktigt skrämd av en stor golden retriver som helt plötsligt låg 50 cm från mig.. det var då jag blev rädd för andevärlden och blev stängd.

Men sen efter 3 år så fick min bästa kompis en väldigt elak sak i sig.. Han började se den vid sin stuga som en stor lång skepnad som brann svart eld och svart rök steg från den. Den började ta hans energi som f*n, och den ströp han osv.. Han blev en väldigt negativ person.. och det är han en.. och den finns fortfarande kvar hos han. Men jag var ju väldigt nyfiken av det andliga och försökte hjälpa han osv.. men det gilla inte den precis..

Sen så började jag umgås med min kusin mer som är jätte öppen av sig, och genom han fick jag kontakt med min skyddsängel, min skyddsängel (Torgor hette han) var en väldigt ståtlig ängel, han har en stor silver rustning på sig med ett stort svärd. Genom han fick jag veta hur mycket som helst! Och sen genom han så fick jag kontakt med ytliggare flera väldigt kraftigare änglar bland annat Emperius och Narga som var dom kraftigaste i änglavärlden. Och sen en dag så kom Torgor in i min kusins kropp och tog över den, det var hur coolt som helst! Visst han hade svårt för att gå och prata i början men jag fick fram jätte mycket information!

Och sen en dag när jag var med min kusin så gick vi och prata om naturväsen och då så börjar han se massa älvor,troll,tomtar, vättar osv.. och vi pratade med dom alla! och då så fick jag en egen älva som heter yonna och hon följer mig en. Sedan så pratade vi med drakar och massa annat! 😃 ville bara dela med mig lite 🙂 om ni undrar något så kan ni bara fråga.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
[Bettanbop]
2014-03-16 14:46
#1

Toppen 👍 Tack för att du delat med dig. Väldigt spännande 🙂

Men jobbigt för din kompis 😕 Vi får sända kärlek till honom och be änglarna att göra han fri 🙂

Zamizen
2014-03-16 14:49
#2

aa, min ängel säger att dem har "fångat" den, men den tar fortfarande hans energi på distans.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-03-16 14:53
#3

Då måste de kapa banden på något sätt 🤔

Zamizen
2014-03-16 14:55
#4

Aa.. men frågan är hur.. min faster är som ett medium så jag ska ta med han dit någon gång, men det känns som att han inte vill ha hjälp eller bryr sig..

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Denna kommentar har tagits bort.
Zamizen
2014-03-16 21:05
#6

varför skulle jag det

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Zamizen
2014-03-16 21:31
#8

Men ne jag är helt

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

AngelicFriend
2014-03-16 21:55
#9

hej kul att du delar med dig. men om det kommer onda andar till dig så be till ÄÄ Mikael.

Heej

Denna kommentar har tagits bort.
Zamizen
2014-03-16 22:08
#11

Haha då är jag tydligen en

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-03-17 08:06
#12

Aha…..vi har en bibel kunnig 😃 döper om dig till Pastorn 😉

Dina senaste kommentarer Alien blev lite fel 😛 Bibeln har ett eget forum lika så psykiska sjukdomar.

AlienInvasion
2014-03-17 11:57
#13

Hela iFokus är ett ställe för psykiska åkommor.

Mycket vanligt med frånvarande sjukdomsinsikt vid shizofreni (långdragen psykos) - faktiskt är det ett kriterie för diagnos. Jag har både teoretisk och praktisk erfarenhet i ämnet och kände igen symptomen i TS.

Annons:
[Bettanbop]
2014-03-17 15:42
#14

Jamen det kan vara lite vanskligt att påstå att någon har en psykisk sjukdom då denne inte tycker det, och änu vanskligare då personerna är minder åriga.

Zamizen
2014-03-17 15:43
#15

Tack

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Denna kommentar har tagits bort.
Miiiraas_
2014-10-12 11:53
#17

Jättekul att läsa om🙂 men synd för din kompis😕Men får man värkligen skria ut sin skyddsängels namn?🤫

Kramisar c:

Upp till toppen
Annons: