Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 222 ggr
Twinflamewolf
3/13/14, 8:12 PM

God Kväll 13 Mars

God Afton i stugorna !

Jag har vart lite inaktiv här ett tag för jag bytte lösen på mitt rätta nick och hade skrivit fel i eposten så det gick inte att återställa men med Niklas fina hjälp har det ordnat sig så nu är det full fart igen på kärringen kan jag lova Skrattarmen snacka om dumt att byta till ett så långt och krångligt lösen så man inte ens själv kom åt kontot,pinsamt till max och sen få köra med tillfälligt nick,suckGenerad

Hoppas ni haft en skön dag och ha en fortsatt fin kväll på er Blomma

Annons:
[Bettanbop]
3/13/14, 8:34 PM
#1

Så skönt att du är tillbaka i rätt format 😃

Vi /jag har saknat dig 🤗 

Jag har haft en toppen dag i dag på jobbet, jo även hemma också 🙂

På rasten i dag så provade jag att kommunalisera med en av katterna här hemma som jag visste var inne. Hon svarade ganska snabbt. Började med att fråga hur hon mådde och vad hon gjorde, men det jag var nyfiken på var om Robin hade åkt till skolan eller var kvar hemma. --Nej Robin är inte hemma, det är bara jag och Felix, hundarna gick ut när Robin gick ut.

Så bra, var det länge sedan? -- jag tror det, har hunnit äta och varit på toa och sovit. (katter har inget tids perspektiv) men strunt samma för jag har en spion hemma 😉

ALPHIRA
3/13/14, 11:50 PM
#2

Välkommen tillbaka, Twinflamewolf!!!!

Bettan, idag plockade jag den första fästingsungen på en av mina katter.

Du bor i norra delen av landet. Har ni fästingar så högt uppe över huvud taget?

Tacka Gud om ni inte har.

Härligt att du kommunicerar så flytande med dina djur!

[Bettanbop]
3/14/14, 5:54 AM
#3

Hualigen för fästingar 😮

Nä vi har tackolov inte fått hit dem än, men det är nog bara en tidsfråga😛

Nja så flytande är det inte än, men jag övar och övar 😃

Drog ett väglednins kort åt mig själv i går som sa att jag ska börja ta kontakt med de mina på andra sidan (Åå så spänande) men jag får nog ta en sak i taget 🥵😉

Twinflamewolf
3/14/14, 6:22 AM
#4

Tack Bettan och Alphira 🌺

Man blir lite låst när man inte kommer åt kontot,känns riktigt dumt måste jag säga 😃

Bettan,helmysigt ju och kommunikationen med både djur och andra sidan är egentligen väldigt enkel så det där flyter snabbt för dig kan jag lova sen sitter det i ryggen och lämnar dig aldrig.Kanon att få läsa om 😎

Fästingar ja,inga trevliga typer det där tack och lov är mina innekatter men går i sele fast vi undviker högt gräs så klart.Är det inte väldigt tidigt för dom att komma redan nu 🤔

Ha en fin dag å er 🌺

[Bettanbop]
3/14/14, 6:26 AM
#5

Oj va det började blåsa nu då 😛 undra va de håller på med där uppe 🤔😉

Sitter på jobbet och väntar på våra små änglar som är här medan föräldrarna jobbar. Bara de inte blåser bort på vägen hit 🙂

Upp till toppen
Annons: