Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 433 ggr
AngelicFriend
2014-03-11 22:59

Rädsla & Skydd?

Hej åter igen jag är typ lite rädd för toaletter för det har gått rykte att djävulen bor i toaletten och jag vet inte om jag ska tro på det.. Jag blir ju rädd när dom säger så och är ensam hemma 

/ 2014-03-11 22:57 / 

Mamma och hennes kompis är ute och hämtar en sladd till datorn som kopplas till tvn. Och jag undrar om man har skydd från sin skyddsängel och även om man ber till Mikael skyddar han och skyddsängeln mig?🌺🐖

Övrigt

Hur skyddar dom oss? Vad skyddar dom oss från ifall dom skyddar oss! 🌺

Heej

Annons:
[Sacred Wolf]
2014-03-11 23:32
#1

Å det där var då ett bland det värsta jag hört tror jag 😮man häpnar över vad för korkade rykten som kan gå och nej nån djävul bor inte på dass det kan jag garantera dig,den enda skit som finns där är vår egen men ingen ful gubbe med horn och eldgaffel.

Snacka om skrock,en del kan uppfinna dom bara för att skrämma andra så sitt du på tronen i godan ro och gör det det du ska för det där är bara en massa skrock som en del gillar att uppfinna.Jisses man tror sig ha hört det mesta men djävlar på dass,oj oj oj oj den var nog ett bland dom sämsta jag hört nån komma på 😟

Hur dom skyddar och mot vad,allt möjligt och på alla möjliga sätt.Det finns ingen gräns för det dom kan utföra och hjälpa oss med 🙂

AngelicFriend
2014-03-12 00:04
#2

Det låter ju bara löjligt för djävulen kan inte väl bo på toaletter? Haha. Men det är bra att dom skyddar oss så känner man sig trygg.

Heej

Zamizen
2014-03-12 07:06
#3

Ett tips till dig AngelicFriend är att du borde ta det lite långsammare, som jag uppfattar det så vill du så himla mycket! men du får bara ta det lugnt och så kommer det komma när du är redo.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-03-12 09:37
#4

😂Mr D i toan 😂 förlåt men det lät så ….😃

Men är man rädd så är man, men man måste använda sitt sunda förnuft och då säger det sig själv att det är befängt 😉

Sitt du där i lugn och ro 🙂

Kom att tänka på min dotters bonus storasyster och hennes påhitt att försöka lura min dotter 😎

Upp till toppen
Annons: