Annons:
Etikettkommunikation
Läst 453 ggr
maribell
2014-03-09 22:18

Ha Tillit

Änglarna kommunicerar alltid med kärleksfulla och stärkande budskap, som för dig framåt på din livsväg.

Man kan be om att få budskap tydligare – se, höra, veta, känna tydligare: det är ju  meningen att det ska vara en tvåvägskommunikation;

Änglarna vill att vi ska förstå och ha kontakt med dem, och de älskar att du vill ha kontakt med dem!

☀️

Annons:
[Bettanbop]
2014-03-10 17:18
#1

Så ricktigt :) Men varför har vissa svårare för att höra se känna budskapen från änglarna då? Kan man öva upp sina sinnen?

maribell
2014-03-10 18:32
#2

Det jag har upplevt av änglar och kontakt av olika slag  har alltid kommit väldigt plötsligt helt oförberett och efteråt har jag förstått att det har skett ett möte och att jag har fått hjälp.

Det verkar som att det kommer mer och mer när man kan erkänna att änglarna verkligen är verkliga och faktiskt finns, när de märker att du förstår att änglarna hjälpt dig så kommer det att ske mer och mer. Iallafall har det varit så för mig, och det är så häftigt när det händer.

Jag är sååå tacksam för all hjälp jag fått.❤️

[Bettanbop]
2014-03-11 06:10
#3

Ja ofta är det ju så, att vi märker och förstår i afterhand att det var en hjälp från änglarna 🙂

De vill ju ha en kontakt med oss, så när det känner att vi faktiskt tror på deras existens så blir de lättare och låter oss känna deras närvaro 👍

Upp till toppen
Annons: