Annons:
Etikettövningar-tävlingar
Läst 2148 ggr
[Bettanbop]
2014-03-07 21:43

Öva upp öronchakran

Öva upp öronchakran/clairaudience

Jag hittade denna på internet och jag använde google översättning så översättningen är lite konstig, men jag slår vad om att ni förstår varenda ord av det. 

Jag vill HÖRA änglarna via hörkanalen som kallar Clairaudience och här är en liten övning:

Om du skulle vilja höra era Änglar bättre, här är en process för att rensa ut dina öron. 

Vi rensar örats chakra, och om du inte vet vad ett chakra är, gå till biblioteket och läsa om dem. 

Du har många olika chakran och om någon av dem är igensatt, har du problem med att få vad du vill.

Även om du inte vet exakt vad ett chakra är, kan du visualisera ändå vad vi gör och dra nytta av den. Är du redo? låt oss börja!

* Ta tre djupa andetag och slappna av.

* Visualisera att du har öron chakran. Föreställ dig två lila-röd-skivor precis innanför din fysiska öron. De vilar på en trettio graders vinkel uppåt, pekande inåt.

* Fortsätt att ta djupa andetag och föreställa sig starkt vitt ljus rengöring insidan av örat chakran, en i taget eller samtidigt.

* Eftersom det vita ljuset buskmarker chakran från insidan, mentalt be din Ängel att omge huvudet. När de gör detta, blir villiga att låta änglarna att ta bort alla smärtsamma minnen som lämnats in i örat chakran. Öppna dig till änglarnas helande kraft som de varukorg bort gamla känslor, tankar och minnen som blockerar dig från att höra Guds röst.

* Be änglarna att häva alla rädslor du har om hörsel gudomlig vägledning. Har du en rädsla för att bli överraskad av en röst, för att kontrolleras av Gud, eller är du rädd att du inte förtjänar Guds tid eller uppmärksamhet? Be änglarna att ta bort alla dessa rädslor.

* Ta ett djupt andetag, se eller känna änglarna lysa dina chakran med kärlek och ett vackert ljus. Vet att du har berörts av en ängel. Känn läkning sker. Tack din Angels för all hjälp.

Nu är du öppen för att Guds röst genom Angels. Kom ihåg att alltid, talar en ängel kärlek.Det är alltid positivt, upplyftande, repetitiva och kärleksfull. Lyssna på din Angels, älska dina änglar, sedan vända och ge varje person samma respekterar din Angels har gett dig.Gud är i var och en av oss. Vi måste ge kärlek och respekt till Gud i andra. När vi gör, kan vi ta emot andras kärlek och respekt i gengäld.

Annons:
åkerhumla
2014-03-08 08:34
#1

Bra tips Bettan 👍 Måste nog testa detta och lite revaxör på det 😉


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Bettanbop]
2014-03-08 10:12
#2

Revaxör var ordet 😃😉

AngelicFriend
2014-03-08 12:21
#3

Tack så mycket Bettan! 🌺

Heej

Upp till toppen
Annons: