Änglar/Spiritualism

Änglaledsen?

2014-03-01 10:38 #0 av: AngelicFriend

Om man gör något dumt sägs det att änglarna gråter. Är det sant? SkämsStorgråterGråter

Anmäl
2014-03-01 20:20 #1 av: TezzD

Ja, änglarna kan gråta för dig. 
Och du kan känna det, genom till exempel ångest för att du varit dum.
Då blir dom glada igen för att dom ser att du känt av deras närvaro (Även om du ej själv inte vet om det eller märkt det) Blomma
Känner du ingen ångest så an dom gråta tills det sker och dom jobbar varje dag för att hjälpa oss i livet Hjärta

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2014-03-01 20:46 #2 av: AngelicFriend

Ojdå stackars änglar Gråter Om jag är ledsen och gråter för en annledning vad gör änglarna då? Blomma

Anmäl
2014-03-01 20:52 #3 av: TezzD

Då försöker dom att omfamna dig och trösta dig Blomma Man kan be om att få känna deras närhet när man är ledsen.  Då kopplar man av lite extra och kan då känna en värme och ett lugn som går genom kroppen 

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2014-03-01 21:21 #4 av: AngelicFriend

Åh vad skönt att vi har änglar vid oss för jag har inte haft ett bra liv exakt och har alltid velat ha en ängel vid mig som jag kan lita på, skratta med, prata med, känna ängeln som min egna syster som jag kan lita på! Hur kan man prata med en ängel och få svar? Blomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.