Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 566 ggr
[Fabulous.]
2/27/14, 4:47 PM

Vad hände?

Vad hände!!! Jo jag var den tjejen som gick i kyrkan efter skolan och bad till alla i himlen och få Michaels skydd ( känner mig inte trygg hos folk ) och jag pratar med min skyddsängel & kraftdjur. 

Men sen och nu…

Nu är något fel. Jag har slutat gå i kyrkan och be, slutat prata med skyddsängeln och kraftdjuret. Gud gillar inte när folk snor och gör nått ont. Jadu, och jag började sno tuggummi och ett par hörlurar till mobilen och jag är så slarvig med hörlurar. En gång tog jag någons mobil och la den i någon annans väska. Ja tjejen fick sin mobil tbx men det är inte okej. Dem sa i himlen Du skall ej stjäla. Vad har hänt? Jag hade religion idag och mådde dåligt efter det jag gjorde. Vad ska jag göra? Mår absolut dåligt. 😢

Annons:
[GunillaF]
2/27/14, 4:51 PM
#1

Om du vet att du gör fel som "snor" saker så är det väl bara att sluta med det?! Om du inte kan sluta så kanske du ska tala med ungdomsmotgningen/psykolog så du får hjälp med ditt beteende. Skolsköterskan kan säkert hänvisa dig till rätt person.

Zamizen
2/27/14, 4:51 PM
#2

Må inte dåligt över det! om man stjäl ett tuggummi så är det ju absolut inget fel med det! och om du råka läge ner mobilen i fel tjejs väska så är det heller fel! för alla är vi mänskliga! gud dömmer dig inte efter en sådan liten sak. du har inget att oroa dig över! det är ditt val om du vill gå i kyrkan eller inte! men det spelar inte så stor roll! gud älskar dig ändå!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Fabulous.]
2/27/14, 4:56 PM
#3

Hej, Jag har slutat med det såklart. Men jag ska ta och sluta med allt och återvända. ☀️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: