Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 863 ggr
[Bettanbop]
2014-02-27 16:23

Torsdag 27 Feb

Hejsan hoppsan fallerallera, nu så ska varenda gubbe/gumma vara glad 😃

En dag kvar till helg 👍

Nu i kväll tar jag bussen ner till Södertälje för att fira min söta lilla syster som fyller 40 år Hipp Hipp hurra ❤️ och tar bussen till baka hem på söndag kväll 😉

Jag mår som en påse mjuka ostkrokar, men man är ju kvinna och biter ihop 😓 när ska denna förkylning ge upp 😛

Önskar er en under bar helg i förväg då jag nog inte kommer att vara så anträffbar.

Ser farm emot att få läsa igenom att ni skrivit på måndag 👍

Annons:
[Shamanic Wolf]
2014-02-27 17:16
#1

Krya på dig Bettan och ha det underbart hos din syster ❤️

God Eftermiddag på er förresten 🌺

Har strulat till det för mig för jag bytte lösen vilket jag brukar göra lite nu och då så nu kommer jag inte åt Twinflamewolf längre och i fokus kan inget göra pga säkerhets skäl eftersom den epost jag har med det nicket inte längre är aktuell vilken jag tänkt byta men mycket snack och lite verkstad blev det i den frågan.

Nåja nytt nick dör man väl inte av men lite tjurskalligt att man krånglar till ett lösen så man inte alls kommer in,och jodå sparat i datorn trodde jag Ledsen

Tyckte jag ville ha ett nick man lätt kan känna igen Skämtaroch ett Guldmynt har jag skrapat i hop det ni rik som --- Gapskrattar

Ha en fortsatt fin dag på er Blomma

[Bettanbop]
2014-02-27 19:22
#2

Ja se vad man ska va duktig ibland. Känner sååå väl igen det där 😛

Men jag kan kalla dig S-Wolf lika bra som T-Wolf 😉 du är ju ändå en Heike 👍🤗

lenjon1
2014-02-27 21:18
#3

Varför är jag inte förvånad S-wolf! Du slår nog rekord i olika nick😃

Ha en toppenhelg i Södertälje…och att din förkylning ger med sig. Min bröt ut idag så nu lär ju helgen bli i ryggläge…

Upp till toppen
Annons: