God morgon/middag/kväll

Torsdag 27 Feb

2014-02-27 16:23 #0 av: [Bettanbop]

Hejsan hoppsan fallerallera, nu så ska varenda gubbe/gumma vara glad Skrattar

En dag kvar till helg Tummen upp

Nu i kväll tar jag bussen ner till Södertälje för att fira min söta lilla syster som fyller 40 år Hipp Hipp hurra Hjärta och tar bussen till baka hem på söndag kväll Skämtar

Jag mår som en påse mjuka ostkrokar, men man är ju kvinna och biter ihop Kämpar när ska denna förkylning ge upp Lipar

Önskar er en under bar helg i förväg då jag nog inte kommer att vara så anträffbar.

Ser farm emot att få läsa igenom att ni skrivit på måndag Tummen upp

Anmäl
2014-02-27 17:16 #1 av: [Shamanic Wolf]

Krya på dig Bettan och ha det underbart hos din syster Hjärta

God Eftermiddag på er förresten Blomma

Har strulat till det för mig för jag bytte lösen vilket jag brukar göra lite nu och då så nu kommer jag inte åt Twinflamewolf längre och i fokus kan inget göra pga säkerhets skäl eftersom den epost jag har med det nicket inte längre är aktuell vilken jag tänkt byta men mycket snack och lite verkstad blev det i den frågan.

Nåja nytt nick dör man väl inte av men lite tjurskalligt att man krånglar till ett lösen så man inte alls kommer in,och jodå sparat i datorn trodde jag Ledsen

Tyckte jag ville ha ett nick man lätt kan känna igen Skämtaroch ett guldmynt har jag skrapat i hop det ni rik som --- Gapskrattar

Ha en fortsatt fin dag på er Blomma

Anmäl
2014-02-27 19:22 #2 av: [Bettanbop]

Ja se vad man ska va duktig ibland. Känner sååå väl igen det där Lipar

Men jag kan kalla dig S-Wolf lika bra som T-Wolf Skämtar du är ju ändå en Heike Tummen uppKramas

Anmäl
2014-02-27 21:18 #3 av: lenjon1

Varför är jag inte förvånad S-wolf! Du slår nog rekord i olika nickSkrattar

Ha en toppenhelg i Södertälje…och att din förkylning ger med sig. Min bröt ut idag så nu lär ju helgen bli i ryggläge...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.