Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 545 ggr
emma2
2/25/14, 10:00 PM

Få kontakt?

Hej! Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig eller vilken grupp inlägget ska vara i men iallafall: Jag har länge undrat hur man får kontakt med sina/sin skyddsängel/ar. När jag mediterar och känner att jag får upp ord i huvudet är det bara jag som "fantiserar". Jag skulle bli såå glad om någon av er skulle vilja berätta hur ni gör och hur ni vet att det är änglarna som svarar och inte du själv som "svarar". Tack på förhand!

Annons:
[Bettanbop]
2/25/14, 10:24 PM
#1

Det är lite olika för oss alla. I början kan det vara lite svårt att lita på att det är ett svar från änglarna/guiderna, vårat ego tar över så att vi inte tror på det.

Men om du ställer en fråga som du inte vet svaret på och helt plötsligt vet svaret, då kan du vara ganska säker på att det är änglarna/ guiden som gett dig svaret.

Om du dessutom känner något i din kropp tex, värme, pirr, killar i huden eller något annat så är det någon som är hos dig, och då gäller det att vara lyhörd och öppen för då kan det komma något budskap.

Kram Bettan

emma2
2/25/14, 10:55 PM
#2

Tack Bettan! Så, ska jag bara "öva" mer?:)

[Bettanbop]
2/26/14, 9:03 AM
#3

Jaja men 👍 öva öva öva och en stor dos av tålamod 😉

Berätta sen hur det går och har du frågor så är vi här för dig.

De enda dumma frågor som finns är de som inte ställs 😃

emma2
2/26/14, 9:08 AM
#4

Tack så mycket Bettan!! Klart jag ska berätta hur det har gått :D

AlienInvasion
2/26/14, 10:45 AM
#5

När jag mediterar och känner att jag får upp ord i huvudet är det bara jag som "fantiserar".

Kan vara en ande också.

emma2
2/26/14, 12:31 PM
#6

#5 tror du? För när jag får upp ord i huvudet är det jag som bestämmer vad det ska vara… :(

Annons:
AlienInvasion
2/26/14, 5:36 PM
#7

Ja, att gå bakåt i tankarna kan göra att man får som man vill. Om jag förstod dig rätt.

emma2
2/27/14, 9:52 AM
#8

Okej, Tack!😄

AlienInvasion
2/27/14, 1:27 PM
#9

Man kan nog sällan vara säker på vem man pratar med dock.

Upp till toppen
Annons: