Annons:
Etikettupplevelser
Läst 683 ggr
Nimtyel
2014-02-24 08:05

Starka band

Jag vet inte riktigt vart det här inlägget passar in, men testar här ändå. Fungerar det inte är det bara att ta bort det. Men jag måste ventilera mig lite om det här Funderar

Det är inte första gången att det händer, har även hänt ett par gånger tidigare i mitt liv med jämna mellanrum Lipar

Jag satte mig igår framför datorn för att möjligtvis hitta någon trevlig att skriva med. En man i 30års åldern skrev till mig om sig själv och något tråkigt i sitt liv. Jag svarade tillbaka och vi fortsatte att skriva med varandra i några timmar. Det kändes som att vi känt varandra så länge vi själva levt. Den här känslan är så stark, samtidigt så mjuk och varm. Jag blir aldrig rädd när det väl händer och jag känner att den här mannen är god och bara vill väl. Men jag är inte den som är den. Jag är faktiskt försiktig när det gäller främmande på nätet 😉

Men hur är det möjligt att känna ett så starkt band av vänskap till något man aldrig mött? Om ni själva har varit med om detta så skulle jag gärna vilja att ni delar med er av vad ni tänker och tycker om saken 🙂 Det skulle kanske hjälpa mig att förstå det här lite bättre.

Med detta önskar jag er allesammans en ljuvlig måndag med ljus och kärlek! 🤗🌺

Annons:
_Fisken
2014-02-24 08:16
#1

Genom det skrivna ordet och det man kan läsa emellan raderna så lär man känna en annan människa väldigt väl. Det vet jag. 
Man blottar sig själv ganska mkt genom att skriva. Det är värre att tala, ansikte mot ansikte, då filtrerar man sig själv. Lättare att skriva.

Så jag vet vad du pratar om….

Twinflamewolf
2014-02-24 12:16
#2

Det här låter som om du möjligen mött någon ur din själsgrupp och dom personerna får man enormt starka band till.En själsgrupp är en grupp som håller samman på andra sidan och inkarnerar inte samtidigt men möjligheten att stöta på nån eller några ur den gruppen är inte omöjlig.

Medan en del av gruppen inkarnerar hit stannar övriga gruppen kvar,en del av oss har människogrupper andra djur och det sistnämnda är den grupp jag och min guide tillhör.Samma där man känner omedelbart igen djuret från sin grupp om det inkarnerar till oss.

Kan tro du mött en person ur din egen själsgrupp 🙂

_Fisken
2014-02-24 17:54
#3

Den DÄR kommentaren var INTE om väder och vind. Det kan jag lova!

Nimtyel
2014-02-25 13:16
#4

_Fisken: Tack för din kommentar, det stämmer så väl det du skriver 🙂

Twinflamewolf: Åh det där var glädjande att läsa! 🙂 Jag hoppas verkligen att det är så. Finns det något forum här på iFokus där jag kan läsa lite mer om själsgrupper osv? Känner mig upprymd som ett barn här jag sitter 😃

Twinflamewolf
2014-02-25 13:45
#5

Tvillingflammor i fokus där tar vi upp även själsgrupper,kolla gärna in där om du vill 😎 tror du kommer förstå din upprymdhet när du läser på det forumet 😃

Nimtyel
2014-02-25 14:11
#6

Twinflamewolf: Klickar dit nu med detsamma! 🤗

Annons:
Upp till toppen
Annons: