Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 627 ggr
[Bettanbop]
2/23/14, 1:40 PM

Söndag 23 Feb

Hallojsan på er alla änglar 👋

Då är vi på sista dagen för denna vecka. Vad hittar ni på en sådan här mys söndag….

Själv ska jag försöka hela min hals, har fortfarande hosta kvar och lite ont när jag sväljer.

Hoppas vara hyfsat återställd tills på torsdag då jag ska ta bussen ner till Södertälje 👍

Önskar er alla en underbar söndag

Annons:
Twinflamewolf
2/23/14, 4:51 PM
#1

Hej hopp alla Änglavänner !

Hoppas du piggnat till så du orkar med att åka till Södertälje,där var det längesedan jag var men var ut ofta på den tiden jag bodde i Sthlm men nu var det många år sedan.

En trött Söndag som jag tror beror på väder eller en vecka som blev väldigt hektiskt,Känner mig frusen och trött så ögonen nästan gör ont,Kanske sjukdom på väg men det känns inte så heller så jag tror bestämt jag ger mig själv diagnosen latmask,där har vi det jag har fått latmask ett virus som smittar via datorn bara så ni vet om ni börjar gäspa 😉

Hoppas ni haft en skön dag och får en fortsatt fin fin eftermiddag och kväll 🌺

ALPHIRA
2/23/14, 6:51 PM
#2

Har varit i Södertälje en gång.

Min man och jag var jätte fattiga när vi förlovade oss i slutet på 70-talet i Stockholm.

Efter köpt dom billigaste ringarna som fanns så hade vi inte mycket kvar att fira.

Vi hade aldrig åkt pendeltåg så vi tänkte att vi passar på och firar genom att ta pendeltåget till Södertälje tur och retur.

Det gjorde vi. Köpte var sin varmkorv på stationen i Södertälje.

Men så lyckliga vi var! (är -har blivit igen på äldre dar).

Upp till toppen
Annons: