Annons:
Etikettupplevelser
Läst 333 ggr
Twinflamewolf
2014-02-21 12:19

Mänskliga Änglar

Ni vet dom där människorna som mer än gärna ställer upp för både vänner,bekanta och även helt okända människor.

Tror vi alla mött dom flera gånger under livets gång och förra veckan mötte jag en sån Ängel som helt utan orsak och helt utan att känna mig överhuvudtaget var på väg till sopstationen med några kassar skräp.

Det här väntar man sig ju inte alls att en helt främmande person plötsligt säger är du på väg till Källberget för att kasta skräp så kan jag ta med dina påsar om du vill 😮

Första reaktionen blev ju förstås att inte ska hon behöva göra det och jag tackade nej men tackade för erbjudandet men damen i fråga kände hon ville sysselsätta sig och tog sen mitt skräp med sig innan jag knappt hann blinka.

Jag tackade henne självklart redan då men nu i efterhand önskar jag att jag möter henne igen,ingen som jag tidigare sett men bara så där erbjuder sig att ta med mitt skräp för hon ville ha något att sysselsätta sig med.

Änglar finns tydligen i alla former och det här har jag tänkt på mycket,tror knappast jag skulle själv erbjuda mig att bära andras skräp till sopsorteringen men den damen fastnade i huvudet på mig och jag hoppas innerligt möta henne igen så jag får tacka riktigt för hennes hjälp.

Dela gärna med er av era upplevelser med mänskliga Änglar ❤️

Vilka människor det finns,man blir imponerad 🌺

Annons:
[Bettanbop]
2014-02-21 19:52
#1

Ja de dyker upp lite då och då 🙂

Men av någon anledning reagerar men just så som du gjorde 😉

Hoppas du träffar henne igen och många fler 🤗

Upp till toppen
Annons: