Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 425 ggr
Twinflamewolf
2014-02-21 08:24

21 Feb God Morgon

Morr'n Morr'n i stugorna !

Här snöar det för fullt och man blev snuvad med våren som tycktes göra sig lite påmind.Trött och seg efter få timmars sömn men får bita ihop och ut och skotta så man kommer fram.

Mer snö är på G och det tar ju evigheter att skotta undan på den här stora gården,kanske borde skaffa en plog Skämtarnä men det är skönt att vara ute och röra på sig men idag tar det emot men frisk luft så piggnar man till.

Hoppas ni sovit gott och vaknar på ett strålande humör denna snöiga Fredag.

Ha en fin fin dag och en skön helg Blomma

Annons:
TezzD
2014-02-21 08:57
#1

Godmorgon kära änglavänner!
Idag vaknade jag av en mardröm/ont i ryggen och en 3 årings fot i ansiktet runt kl 06, toppen, när man skulle ha sovmorgon 🤪

Här är det ingen snö alls och har varit plusgrader i flera dagar! så jag skulle nog kunna säga att våren har kommit till Småland 😍

Jag har avvecklat min firma och ska i helgen både jobba och flytta ut ur mitt rum, så här är fullt upp. Ska även gå till mitt (eventuellt) nya jobb idag och prata med dom om lön, arbetstider osv. Så håll en liten tumme för mig. Jag vill ju inte arbeta dygnet runt, men det ska bli skönt med heltidslön… 

Önskar er alla en riktigt fin helg och hoppas att jag snart hinner komma in här lite mer!!!

❤️🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2014-02-21 10:56
#2

Hejsan hoppsan i änglasnön 👋

Heike jag är lite nyfiken på vad du har haft för dig hela veckan, du tycks då ha haft det bra 👍

Rosa jag håller hela stora tummen för dig ❤️ känner i min influensa drabbade kropp att det går bra för dig 👍

Här har det också kommit lite mer snö, hundarna älskar det, de sticker ner nosarna och plöjer sig fram och kastar sig sen omkull och rullar runt 😃 Men Felix (katten) tycker inte lika mycket om snön 😉

Nu gör vi helg tycker jag 🥳

Twinflamewolf
2014-02-21 11:22
#3

Rosalee håller alla tummar,tår,klor,fötter,händer allt man kan hålla håller jag och hoppas hoppas hoppas du får jobbet,vore ju alla tiders ju.Kramen på dig🌺❤️🌺

Bettan jag har sprungit in och ut som en skottspole,fullt upp men in hit måste man ju.Jo inga större fel på veckan bara på tok för mycket jag tog på mig med en fruktansvärt jobbig husrening men nu så lugnt i den kåken och jag kan börja pusta ut😎

Hoppas du börjar kvickna till från flunsan nu,kramen på dig  Bettan 🌺❤️🌺

Två decimeter tungsnö möttes jag av,suck men motion blev det allt och snön den bara vräker ner😃

[Bettanbop]
2014-02-21 19:53
#4

🌺❤️🌺

Upp till toppen
Annons: