Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 494 ggr
Malin688
2014-02-19 17:39

Nära döden i somras..

I somras var jag med om en olycka där två kemiska medel kom i kontakt med varandra. Det ena innehöll klorin och det andra innehöll syra. Jag sprayade det ena medlet i en dusch vars väggar var otroligt mögliga och tänkte att medans det gjorde verkan skulle jag ta det andra på dom kalkiga dusch dörrarna.. Jobbar som städerska BTW!

Vad jag inte tänkte på var att medel rinner neråt, så dom möttes på golvet och en giftig gas bildades, denna gas andades jag in en längre tid ( trodde bara det ena medlet som var första gången jag använde luktade starkt) tills jag började hosta nått så otroligt! 

Gick ut och tog lite luft, gick sedan ner och fortsatte, ska tillägga att denna dusch var i en dåligt ventilerad källare. 

Jag blev medvetslös.. Hur länge vet jag ej. Vaknade av att jag hostade och kräktes och på nått sätt lyckades jag att ta mig ut och ringa ambulans. Hade jag ej gjort det så hade jag ej suttit och skrivit detta inlägg.. Sjukhus i två dagar och kortison i 4 veckor..

Vad tror ni? Hade jag en skyddsängel vid min sida? Läkarna är fortfarande förvånade över hur jag själv lyckades ta mig ut och ringa. Jag borde vara död.. 

Blandad kompott är en bra kompott :)

Annons:
[Bettanbop]
2014-02-19 17:45
#1

Helt otroligt, tack o lov att du klarade dig. 

Klart du har en skydds Ängel 🤗

Malin688
2014-02-19 17:52
#2

Tack! :)

Blandad kompott är en bra kompott :)

Twinflamewolf
2014-02-19 18:05
#3

Säger som Bettan tack och lov du klarade dig och det är ju också som så att är vi inte klar så kommer vi tillbaka så JA du hade dina skyddsänglar på plats ❤️

Josse5233
2014-02-19 23:30
#4

Tack och lov! Vilken tur att du klarade dig! Självklart har du en skyddsängel. ❤️

Ha en trevlig dag! 

Upp till toppen
Annons: