Annons:
Etiketthealing
Läst 2096 ggr
Twinflamewolf
2/16/14, 1:58 PM

Lek i mörka rum

Jag gillar att leka i mörka rum speciellt med Wolf,fnissFörlägennä skämt och sido men lite kul är det att när man lagt sig för kvällen och släckt ner, ta båda händerna och låt dom mötas med nån decimeter i avstånd med handflatorna riktade mot varandra.

Mellan båda era handchakran kan det uppstå ett ljus och ett kraftigt sådant inte bara vagt utan den verkligen syns energin mellan era handchakran.

Det uppstår även som ett stjärnregn av glimmande kraftfulla kristaller om man ligger avslappnat och bara låter energin flöda mellan handflatorna.

Prova också att sära på händerna och föra ihop dom så ser ni hur energin liksom vidgas och dras i hop.

Ett annat tips är att be er tvillingflamma,guide eller ängel att ha sitt huvud mellan era händer.Kom ihåg att ha händerna på ett sånt avstånd så ett huvud får plats mellan dom annars lyckas det inte.

Ni kan även be flamman, guiden,ängeln att antingen stå upp eller flyta över er och följa dennes andekropp då ser man underbara starka färger från deras aura.

När vi gör det här med flammor, guider och änglar det är då som dom verkligt kraftfulla energierna syns,det blir så otroligt vackert och hela händerna vibrerar på oss så det här ska ni försöka er på för som sagt lek i mörka rum kan vara riktigt roande Blomma

Annons:
[Bettanbop]
2/16/14, 4:47 PM
#1

Jag är inte mörkrädd, så detta ska också provas 👍

Tack för att du delar med dig 🤗

Tarotstollan
2/17/14, 7:03 PM
#2

Testade detta med energierna mellan händerna i går kväll, tyvärr märkte jag ingenting.😕
Får väl fortsätta och öva antar jag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Josse5233
2/19/14, 11:37 PM
#3

Vad härligt det låter :) Själv har jag inte hittat min guide vad jag vet, dock hade jag en räv som följde efter mig ett tag men vet ej vart han tog vägen, skulle ha varit mitt skyddsdjur. :)

Ha en trevlig dag! 

Upp till toppen
Annons: