Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 926 ggr
[Bettanbop]
2014-02-15 23:16

BLÄÄÄ

NEJ!!! Jag vill inte 😢 inte igen 😕

Jag som har mått så bra i kroppen så pass länge nu 😡 och har fått ett längre vick jobb på ett ställe som jag verkligen trivs på.

Har ju bara hunnit jobba fem veckor 😕

Förbaskade påhitt den där förbaskade fibromyalgin, blir så less och irriterad. Har klarat mig utan värktabletter länge nu förutom lite då och då.

Sorry, men behöver få 🤤 ur mig lite, är lite less och ledbruten just nu. Ska ta mina värkisar i krypa till kojs, ska ta ett snack med dem där uppe också.

Nattis på er 😴 🤗

Ps, fins det någon nattuggla som vill skicka lite healing så     Tack ❤️

Annons:
Twinflamewolf
2014-02-16 06:19
#1

Nä fy vad tråkigt att höra Bettan och sånt där vill ju komma vid dom mest olämpliga tillfällen 😕

Men hoppas du vaknar och känner dig bättre efter en god natts sömn.Kramen på dig 🌺❤️🌺

LenaK63
2014-02-16 07:49
#2

Har du läst om Fibromyalgi på KIF (Kolhydrater i Fokus)? Det finns många som skriver om den sjukdomen där.

[Bettanbop]
2014-02-16 10:35
#3

God förmiddag på er. Fick sova ganska bra. Tack o lov så hjälper mina värkisar ganska bra än så länge, ska inte klaga för det finns andra som har det så mycket värre.

Tack för ert stöd ❤️

Vaknade i natt av att det knackade ihärdigt. Vad är det nu då, vem vill något? tänkte jag. Satte mig upp i sängen och upptäcker att det är Daisy som ligger och viftar på svansen 😃 undra vad hon drömde, eller kanske det var någon som satt där med henne som inte jag såg 😉

Upp till toppen
Annons: