Healing önskas/ges

BLÄÄÄ

2014-02-15 23:16 #0 av: [Bettanbop]

NEJ!!! Jag vill inte Gråter inte igen Ledsen

Jag som har mått så bra i kroppen så pass länge nu Arg och har fått ett längre vick jobb på ett ställe som jag verkligen trivs på.

Har ju bara hunnit jobba fem veckor Vilar huvudet i handen

Förbaskade påhitt den där förbaskade fibromyalgin, blir så less och irriterad. Har klarat mig utan värktabletter länge nu förutom lite då och då.

Sorry, men behöver få Dreglar ur mig lite, är lite less och ledbruten just nu. Ska ta mina värkisar i krypa till kojs, ska ta ett snack med dem där uppe också.

Nattis på er Gäspar Kramas

Ps, fins det någon nattuggla som vill skicka lite healing så     Tack Hjärta

Anmäl
2014-02-16 06:19 #1 av: Twinflamewolf

Nä fy vad tråkigt att höra Bettan och sånt där vill ju komma vid dom mest olämpliga tillfällen Ledsen

Men hoppas du vaknar och känner dig bättre efter en god natts sömn.Kramen på dig BlommaHjärtaBlomma

Anmäl
2014-02-16 07:49 #2 av: LenaK63

Har du läst om Fibromyalgi på KIF (Kolhydrater i Fokus)? Det finns många som skriver om den sjukdomen där.

Anmäl
2014-02-16 10:35 #3 av: [Bettanbop]

God förmiddag på er. Fick sova ganska bra. Tack o lov så hjälper mina värkisar ganska bra än så länge, ska inte klaga för det finns andra som har det så mycket värre.

Tack för ert stöd Hjärta

Vaknade i natt av att det knackade ihärdigt. Vad är det nu då, vem vill något? tänkte jag. Satte mig upp i sängen och upptäcker att det är Daisy som ligger och viftar på svansen Skrattar undra vad hon drömde, eller kanske det var någon som satt där med henne som inte jag såg Skämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.