Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1952 ggr
[Fabulous.]
2/12/14, 10:02 PM

Kontakt med Lucifer.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag hittade en video i youtube och tänkte testa den.. En slags ritual TROR JAG.. Och var tvungen att dela detta med mina änglavänner. Den videon om man följer det man ska göra " kalla på lucifer " Visste att jag skulle ångra men är fortvarande förvirrad.. Bad om Michaels hjälp för säkerhets skull. Bad Lucifer att röra min axel och han gjorde det. Fick inte kolla bak ( dom varnade mig 3 gånger ) eller sitta framför en spegel. Och han hade inte direkt människo kropp tror jag, mer slags energi. Och var så nervös, har precis haft Lucifer bakom mig. En fallen ärkeängel. 🤐

Trodde Lucifer skulle attackera eller något, men bad ju om Michaels skydd för säkerhetskull. Det gick ganska bra.. Hoppas ni har en bra dag kära vänner. Massa kramar och välsignar från lilla mig. 🌺

P.S hittade denna fina bild, är den inte jätte gullig? ❤️

Annons:
anonymous.
2/12/14, 10:03 PM
#1

Oj vad coolt 😉 Hoppas du har en bra dag själv, oj vad fin bild.

Zamizen
2/12/14, 10:32 PM
#2

Men Lucifer är ju ingen "fallen ängel" så! Han är egentligen jätte snäll! Bara lite annorlunda! :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Fabulous.]
2/12/14, 11:37 PM
#3

Jasså är han inte en fallen ärkeängel? Ja han är nog jätte snäll. Har du kontaktat Lucifer någongång?

Zamizen
2/13/14, 6:54 AM
#4

Nej jag har aldrig kontaktat han, men jag har läst om han väldigt mycket inne på Himlen I Fokus! där pratar vi mycket om mer "onda" saker och bland annat lucifer!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Fabulous.]
2/13/14, 11:00 AM
#5

Jaha vad kul 😃 Men jag ser inte dirket Lucifer som " ond "

Zamizen
2/13/14, 2:46 PM
#6

Nee bra! för det är han verkligen inte!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
Upp till toppen
Annons: