Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 2432 ggr
Zamizen
2/12/14, 5:51 PM

Ärkeänglar

Hej! Jag undrar hur man vet vilken ärkeängel som skyddar mig? Jag har bett böner om att få en dröm om han/hon men får inte något.. så hur kan jag få kontakt med han/hon? Och få reda på vilken jag har.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
[Fabulous.]
2/12/14, 9:54 PM
#1

Hej har du fortvarande inte fått kontakt..

Zamizen
2/12/14, 10:30 PM
#2

Nopp..

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Fabulous.]
2/12/14, 11:38 PM
#3

Ska söka och se hur du kan göra. :)

Zamizen
2/13/14, 6:53 AM
#4

tack 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2/13/14, 5:52 PM
#5

Prova en meditation. Det finns flera st på youtob  som är vägledda, sen är det bara att be och be och be att få veta.

Varför vill du veta vem det är? är det vickigt för dig?

Jag vet egentligen inte heller vem min är, känns inte viktigt för mig, jag vet att de är med mig 👍

I meditationen kan du be om att din närmast ärkeängel kommer i ditt auriska fält och stärka de magnetiska banden mellan er, då kan du får svar om du har tur på dina frågor. Men var uppmärksam, svaren kan komma på ett sätt som du inte förväntar dig, vanligast är att svaren kommer som känslor eller tankar som bara dyker upp eller som förnimmelser. Sen gäller det för dig att kunna tolka svaren.

Lycka till och berätta sen hur det går 

Kram Bettan 🌺

Zamizen
2/13/14, 8:05 PM
#6

tack! men jag tycker det ändå skulle vara kul att veta vilken man har 😃 men ska försöka! tack!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
[Bettanbop]
2/13/14, 8:22 PM
#7

Jag har frågat några gånger men får inget svar på den frågan. håller med om att det vore kul att veta.

Tror att de inte svarar mig på den frågan för att de vet att jag inte tycker det egentligen är så viktigt 😃

--Rose--
2/14/14, 11:23 AM
#8

När jag åkallat ärkeänglarna så får jag en känsla av pirr och
spindelnät i ansiktet när jag åkallar Rafael men inte för de
andra. Det tar jag då tacksamt som ett tecken. ❤️

[Bettanbop]
2/14/14, 9:36 PM
#9

De kanske tycker jag är oartig som inte tycker det är vickigt 😉

Ska försöka smöra lite för dem och säga att jag visst vill veta 😊

Zamizen
2/14/14, 10:01 PM
#10

Haha gör du det Bettanbop! ;)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2/14/14, 10:11 PM
#11

😃

ALPHIRA
2/15/14, 9:04 PM
#12

Har snart läst klart Lorna Byrnes bok "Änglar i mitt hår". 

Lorna har kontakt med flera ärkeänglar. Varför skulle det vara omöjligt för oss andra "döende"?

(Tack Rosalee för den här boken, skickar den snart till Bettabop vilket jag lovat.)

Zamizen, låna på biblan eller köp du den här boken också!

ulraxe
2/20/14, 8:03 AM
#13

Jag har fått för mig att man inte har en ärkeängel som skyddsängel i vanliga fall. Utan ärkeänglarna kan finnas his alla och hjälper med speciella högre saker o vägledning.En skyddsängel är bara för dig. Och så har du din livsguide lr ledare. Jag pratar ofta med mina änglar och det är lättast att få kontakt med dom i skogen. Där jag utför en speciell "ritual" i mitt inre varje gång. Jag har fått många svar och vägledning

Annons:
[Fabulous.]
2/20/14, 3:17 PM
#14

Hej Ulraxe kul att du har kontakt med dina änglar! 😃 Nej där har du rätt, ärkeänglar kan inte vara skyddsänglar men dom kan vara med vid födelsen, är jag säker på

yamher
2/21/14, 6:03 PM
#15

jag skulle också säga att det är riktigt ovanligt att ha en ärkeängel som skyddsängel och då oftast enbart en mycket kort period. Det allra vanligast är att ha en själ - dvs någon som står dig nära, har stått dig nära eller andra kopplingar. Några kan ha en ängel som skyddsängel, då ofta för at man behöver ett starkare skydd. Ibland för att man har något svårt i sitt liv som man behöver mer "professionell" hjälp, eller för att man befinner sig i en mer utsatt situation som att vara ett medium (inte alla har det men det är vanligare). En ängel kan man ha för en kortare tid eller längre (t.o.m. hela livet).

Alis volat propriis Oskyldig

Upp till toppen
Annons: