Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1448 ggr
Twinflamewolf
2014-02-12 09:21

Mötet med en Ängel

Gårdagens trumresa blev minst sagt intressant,normalt reser man genom tre världar,övre,undre och mellanvärlden men i går ställde jag enbart fokus på övre världen dvs andra sidan.

Jag ville där möta en Ängel som står nära mig,jag har tidigare inte jobbat med Änglarna men på senare tid fått upp ögonen för dom.

Jag var i djup trance helt bortkopplad från omvärlden och jag brukar spela in mina resor eftersom trancen gör att jag inte alltid minns beroende på hur djupt jag gått ner och det här blev en djup trance.

Väl tillbaka i nuet lyssnar jag till inspelningen och får veta att jag mött en Ängel,ingen stor Ängel utan en enkel som inte är någon form av Ärkeängel utan en av dom som liksom bara finns och bjuder på sin värme och kärlek.

Jag kallar henne hon för hon känns väldigt feminin,hon presenterade sig som Valia.Jag vet väldigt lite om namnen på Änglarna men kanske nån av er känner igen det namnet.

Hon kändes som en väldigt lättsam Ängel,inga stora anspråk på något och det jag fann intressant i det här var att hon sa till mig jag finns omkring men sällan behöver jag gripa in eftersom du och din guide jobbar så bra ihop och kompletterar varandra perfekt men jag finns omkring er båda.

Jag har inte många möten med Änglar men det här var verkligen ett varmt och väldigt enkelt möte och idag kan jag känna som en vakande blick att hon bara för sakens skull nu infinner sig lite närmare för att jag ska ta in att jag faktiskt har en Ängel med.

Så enkelt och så naturligt helt okomplicerat och bara i all enkelhet dök hon upp och Valia måste jag säga är ett vackert namn vilket jag hunnit med att googla på men säger inget om henne som Ängel.

Nåja det här var verkligen härligt i all den tid det var i sån enkelhet och jag kan bara känna tacksamhet efter detta mötet sen återstår att se om hon blir nån jag kommer att kommunicera med vilket jag inte heller är van när det kommer till Änglar.

Valia välkommen in i Wolfs och mitt liv 🌺❤️🌺

Annons:
[Bettanbop]
2014-02-12 17:06
#1

Så härligt ❤️

Twinflamewolf
2014-02-12 17:13
#2

Tack jo det är riktigt mysigt och jag önskar jag kunde måla eller rita henne för man föreställer sig ju en Ängel med ljust hår men som jag ser henne för mitt inre så har hon kolsvart vackert hår som nästan skiftar i blått 🌺

[NeferNefer]
2014-02-12 17:49
#3

Vad underbart, TW! Vad glad jag blir för din och Wolfs skull - och för Valias också!

Denna kommentar har tagits bort.
TezzD
2014-02-19 22:09
#5

❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Josse5233
2014-02-19 23:28
#6

Vad roligt ❤️😃

Ha en trevlig dag! 

Annons:
Upp till toppen
Annons: