Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 2649 ggr
[upstairs_to_heaven]
2014-02-11 19:13

tecken på kontakt med Ärkeänglarna?

Precis som det står. Hur märker man att man fått kontakt med Ärkeänglarna? Jag försöker bli mer klarsynt. Finns det fler knep för att bli mer "klarsynt"? Tacksam för feedback och tips. Med värme

Annons:
[Fabulous.]
2014-02-11 20:02
#1

Hej, jo du kan få en dröm av en ärkeängel. Jag fick en dröm av ärkeängeln Gabriel, han skyddar mig och var där vid födelsen. Det kan vara bra att ha stark tro med. Jo, man kan få kontakt med dom genom bön speciellt. Be en bön att få kontakt med dom, kanske dom ger dom en lycko dag / dröm eller vad som helst.. Lycka till! 😉

ulraxe
2014-02-20 08:08
#2

Jag mediterar och ärkeänglarna sitter i ring runt omkring mig. Och när en ärkeängel vill säja ngt så reser den sig upp och jag "hör" deras namn i tanken. Om jag inte uppfattar vad den säjer förmedlas det mellan ärkeängeln till min livsguide som står alldeles nära mig. Prova får du se det är en underbar känsla :-)

[Bettanbop]
2014-02-20 10:39
#3

Jag brukar göra så här…..

Sätter mig i meditation och säger " Det är inte farligt för mig att se - Det är inte farligt för mig att höra - Det är inte farligt för mig att känna - Det är inte farligt för mig att veta" sen ber jag min guide att hjälpa mig att förstärka mina sinnen.

Sen gäller det att var lyhörd och lära sig skillnaden på vad som är ett andligt tecken och vad som är ett naturligt tacken och det är inte så lätt i början.

🤗 Bettan

[upstairs_to_heaven]
2014-02-20 17:59
#4

Tackar varmt för alla tips. Jag har börjat komma på rätt väg. :-) Man ska ju lita på alla sina förnimmelser och komma i balans.

yamher
2014-02-21 18:05
#5

väldigt individuellt… Beror på om du ber om bevis eller tecken, deras välvilja att bevisa sin existens, ibland en värme som sprids i kroppen, känslan av att det lättar, ett man helt plötsligt mår bättre…

Alis volat propriis Oskyldig

Upp till toppen
Annons: