Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 346 ggr
[Bettanbop]
2/10/14, 6:21 AM

God morgon 10 Feb

En ny dag och en ny vecka, spännande vad som komma skall 😃

Jag börjar med att vakna med tuppen kl 04.45 för att bege mig till jabbet. Min tur att öppna kl 06 men så upptäkte jag att första barnet inte kommer fören kl 07 😕hade ju kunnat sova en timme till ju. Men men ….. en kopp te kanske

Ha en bra dag på er så skrivs vi senare, jag slutar ju redan kl 13 👍

Annons:
Skogshumblan
2/10/14, 6:24 AM
#1

God morgon Bettan och andra. Sånt är surt Bettan, hoppas det finns något annat du kan göra och ta som barnfri tid och jobba in lite. En trevlig måndag & vecka på er alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Bettanbop]
2/10/14, 6:26 AM
#2

Jo just ja, tänkte på en sak i gårkväll att jag måste fråga om På facebook så var det någon som frågade om hur man kunde få veta vad sin skydds ängel heter. Då var det en som svarade att hon kunde svara på det, då så hakade många andra på och ville veta också. Även jag…… Kan ni sånt? få reda på vad någon annans skydds ängel heter? för det kan inte jag. Vad tror ni min heter…….

Skogshumblan
2/10/14, 6:45 AM
#3

OJ vilken fråga. Jag tror man kan få veta, men hur man gör är väl en smaksak. Meditation, bön, automatskrift gissar jag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[NeferNefer]
2/10/14, 9:54 AM
#4

Jag tycker det är lite farligt att lita på vad en annan människa säger. Visst, det kan mycket väl finnas folk som kan tala om vad ens skyddsängel heter, men jag tycker att en ska känna efter själv. Låter det rimligt, känns det rätt i magen, att min skyddsängel skulle heta Maja-Stina till exempel? Inte bara ta emot och tro på allt … 🤓

God morgon förresten. Här är det lite kyligare nu.

Twinflamewolf
2/10/14, 10:31 AM
#5

God Morgon i tråden !

Oj det där ska man komma fram till själv,jag vet inte hur många som försökt sig på änglar och guider med mig men bara en har träffat in rätt på Wolf resten har vart rena smörjan 😃

Så jag håller med övriga att det vet vi bäst själva,den som känns rätt oavsett det är guide eller ängel där har vi också svaret.Lita på dom för dom kommer med sån oerhörd värme,kärlek och kraft och då bara vet vi att nu är ängeln eller guiden här 😎

Nu ska jag vara borta några dagar så vi ses om ett tag igen.ha en fin fin dag på er alla Änglavänner och en tidig alla hjärtans dags hälsning från mig och Wolf  🌺❤️🌺

[Fabulous.]
2/10/14, 10:45 AM
#6

Usch att vakna så tidigt! ;) men du får ha en bra dag bettan lilla.

Annons:
TezzD
2/10/14, 11:31 AM
#7

Morrn morrn eller rättare sagt god middag! 
Hoppas att ni haft en underbar helg det har jag men många tankar som snurrar nu!

Jag tar en liten pause från iFokus. Har mycket att reda upp i livet så jag är nog inte den bästa att ge råd och kärlek just nu känner jag.  
Jag ser att ni håller ställningarna här inne och ni är bäst!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: