Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 748 ggr
[Fabulous.]
2014-02-09 19:37

KAN DET VA MÖJLIGT?

Hade ju en dröm om ett inlägg som jag läste och läste idag och minns att jag drömde om inlägget, det inlägget var fakta om Ärkeängeln Gabriel, ni vet ju att han var vid min födelse och skyddar mig nu. Det var inte bara om inlägget jag drömde om, fick en bild av en Ärkeängel med en blomma som Gabriel brukar hålla i, säker att det var han. Kan det va möjligt att Gabriel gjorde så jag drömde om detta? 😮

Kramar!

Annons:
Zamizen
2014-02-09 19:41
#1

Haha vad kul för dig! såklart det kan vara det! men jag tror du vet det bäst själv! Men det är helt möjligt att det var han! 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Fabulous.]
2014-02-09 19:44
#2

Åh, ska nog till kyrkan imorgon och tacka honom för den drömmen, helt bästa drömmen! Känner mig så trygg i Gabriels skydd. Massa kramar! 🌺 Ber en bön så du också får en dröm av din ärkeängel!

[Fabulous.]
2014-02-09 19:47
#3

Vet du? Jag tror dom som har kraftfull tro får en dröm av sin ärkeängel som tecken att han lyssnar på bönerna, skyddar osv. Kan ju vara så också! 😃

Zamizen
2014-02-09 19:51
#4

haha tack! det är helt möjligt! För du verkar vara väldigt fäst vid gabriel så!😉 Men du behöver inte gå till kyrkan för att tacka han ju, du kan bara tänka ett "tack" till han eller så! För dom vill ju hjälpa oss så! 🙂 P.S. skulle vara väldigt kul om jag också fick en dröm om min ärkeängel! eftersom jag inte vet vem det är!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Fabulous.]
2014-02-09 20:48
#5

Sidan där du får veta vilken ärkeängel var där när du föddes. obs. Du måste vara 1000000% ärlig. http://www.e-tarocchi.com/angels/ Sidan där du får veta vilken ärkeängel skyddar dig. OBS. Här måste du vara mer ärlig än den andra sidan. Annars får du en annan ärkeängel här.. Men man kan ha 2. :) Ibland har jag Michael som skyddar mig. Men mest är Gabriel http://www.quotev.com/quiz/709363/Which-Angel-protects-you/ Ja du har rätt är fäst vid Gabriel, han skyddar & var där när jag föddes så ja han är väl min lilla bästis. :) LYCKA TILL!

Zamizen
2014-02-09 20:51
#6

jag har redan gjort dom testen innan! men vet inte 100% om jag kan lita på det! 😉 men ska bli kul i natt OM jag skulle få en dröm! 😃

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
[Fabulous.]
2014-02-09 21:09
#7

Aaa du kan be för en dröm också. Men den första sidan är nog inte fake. Är säker på det.

Upp till toppen
Annons: