Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1940 ggr
[Fabulous.]
2014-02-09 15:28

Läskigt.

Jag drömde igår kväll att jag skulle gå in i en tråd och läsa. Och sen tänkte jag " Jag har ju redan läst detta? Hm, drömde inte jag om det?"

Hur kunde jag drömma om något jag skulle läsa om idag?

Tacksam för svar. Kram!

Annons:
Zamizen
2014-02-09 16:50
#1

Du kan ju ha sätt in i framtiden? Framtids drömmar är inte helt ovanliga! Vad kul att du har haft en! 😃

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Bettanbop]
2014-02-09 17:03
#2

Den som väntar får se 😛

Vem vet, jag kanske får en snille blixt snart att skriva om, då får du något att läsa 😃

[Fabulous.]
2014-02-09 17:04
#3

Ja, det känns bra och spännande. 🙂 Tack för svaret!

Twinflamewolf
2014-02-09 19:15
#4

Härligt Fabulous och ofta ofta upptäcker jag trådar som jag trodde funnits förr av exakt samma trådskapare med exakt samma innehåll men då har jag enbart fått en inblick i framtiden men inte genom dröm.

Varför jag nu ska få veta sånt har jag ingen aning om men trådarna dom dyker upp och jag brukar ofta tänka men det där har du ju skrivit förr och det händer ofta 😃

Men den här tråden visste jag inget om 😉

[Fabulous.]
2014-02-09 19:18
#5

Haha, japp.. Blev så förvirrad.

[Bettanbop]
2014-02-10 06:15
#6

Vist är det lustigt. Har hänt mig också, har vaknat på natten och haft en sån känsla att jag borde logga in och läsa.

Mins du TW tråden jag skrev (i höstas tror jag) och du blev så manad att lkiva upp ur sängen och läsa om något, mins inte vad jag skrev då.

Annons:
Upp till toppen
Annons: