Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 4226 ggr
[Fabulous.]
2/8/14, 6:03 PM

Vilken ärkeängel skyddar mig?

Jo Gabriel är den som har varit där vid min födesle som flesta här vet. 😉 Och jag undrar bara den ärkeängeln som var där vid födelsen är det den som skyddar personen mest? 😃

Annons:
molam
2/8/14, 6:10 PM
#1

Kan man få reda på det? hur isåfall?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Fabulous.]
2/8/14, 6:33 PM
#2

Hej Molam! Jo jag har gått i 2 sidor, flesta sidor är falska men är 100% att dom jag tog var sanna för att jag har alltid känt att Gabriel är där för mig, funnits vid min födelse, hört mina böner osv. 🌺

Jag lämnar dom sidorna här.

Sidan där du får veta vilken ärkeängel var där när du föddes. 

obs. Du måste vara 1000000% ärlig. 😃                                            http://www.e-tarocchi.com/angels/                                                    

Sidan där du får veta vilken ärkeängel skyddar dig.

OBS. Här måste du vara mer ärlig än den andra sidan. Annars får du en annan ärkeängel här.. Men man kan ha 2. :) Ibland har jag Michael som skyddar mig. Men mest är Gabriel 👍        http://www.quotev.com/quiz/709363/Which-Angel-protects-you/

Lycka till Molam! ☀️

❤️Men jag har alltid haft Gabriels symbol i handleden och gjort böner till honom. Han har alltid varit där för mig när jag är rädd/ledsen. ❤️

Kram!!!

molam
2/8/14, 6:44 PM
#3

Fick Gabriel på första Micheal på andra

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Fabulous.]
2/8/14, 6:51 PM
#4

Vad kul! 😃

[Bettanbop]
2/8/14, 6:59 PM
#5

Ärkeängeln Raphael

Du är född på en onsdag. Din speciella ängel är Rafael, vars namn betyder "den helande kraften i Gud."

Titel: Ärkeängel av glädje, kärlek och skratt

Duty: Healing alla som bebor jorden

Associated Färg: Silver, Vit

Associated Planet: Merkurius

Associerade Gems: Agate, Opal, Pearl eller Serpentine.

Associerade Metaller: Quicksilver, Aluminium

Be Ärkeängeln Raphael att läka hela din kropp, själ och ande. Om du behöver tak över huvudet, mat och kläder, kommer han att hjälpa till. Ärkeängeln Raphael ger dig inspiration inom områdena musik, naturvetenskap och matematik. Han kommer att hjälpa dig att hitta din egen andliga sanningar eller låta dig veta när någon ljuger för dig. Blunda när du är trött eller sjuk, och be Raphael att skicka helande energi genom kroppen. Han hjälper dig att positivt förändra din livsstil och att eliminera varje negativ energi du lagrar.

Affirmation
"Jag kommer att arbeta med änglarna för att övervinna sjukdom och sjukdom, och jag är fylld av frid." 

Ũden andra fick jag

Micheal
Du skyddas av ärkeängeln Michael. Micheal är Warrior ängel, och en av de mest kraftfulla och lojala änglar.

[Fabulous.]
2/8/14, 7:02 PM
#6

Hej Bettan!! 😃 Så din ärkeängel är Raphael! Vad kul att Raphael var vid din födelse ❤️.

Raphael är en bra ärkeängel som alla andra. Kram.

Annons:
Tarotstollan
2/8/14, 11:24 PM
#7

Spännande det här! Metatron var där när jag föddes och Raziel vakar över mig nu, om jag valt rätt svar på frågorna. De var lite knepiga för min smak och svaren passade inte riktigt in i det jag ville svara!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Illusion
2/9/14, 12:25 AM
#8

Raphael på båda för min del :)


☮ and ❤ among each other ✿

Winrey
2/9/14, 12:58 AM
#9

Archangel Chamuel

You were born on a Tuesday. Your special archangel is Chamuel, whose name means "he who sees God."

Title: Archangel of Love

Duty: Love, compassion, creativity, forgiveness

Associated Color: Scarlet, Pink, Red

Associated Planet: Mars

Associated Gems: Bloodstone, Diamond, Garnet, Jasper, Ruby or Topaz.

Associated Metals: Bronze, Iron, Brass.

Ask Archangel Chamuel to help you to heal yourself by erasing feelings of low self-esteem, self-hatred and selfishness. Archangel Chamuel is good at helping you find lost items, such as your keys or where you car is parked. He will help you in all aspects of your relationships with others. He will fight off negative forces within your midst - cruelty, hatred, addiction and depression. Call on Archangel Chamuel if you ever have sinking spirits about something. His pure love conquers all.

Affirmation 
"I am divine. I am love." 

Chamuel blev det för mig.

På den andra fick jag ärkeängeln Michael.

May the spirit of the wolf guide me in life.

Zamizen
2/9/14, 1:19 AM
#10

Gabriel var med mig när jag föddes! Och Raziel beskyddar mig! :D

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[Fabulous.]
2/9/14, 11:00 AM
#11

Vad kul att ni vet vem som var där & skyddar er, det var en härlig känsla va?  Raziel är en bra ärkeängel. Chamuel också 😃 Metatron är en bra ärkeängel. Alla är det. Hur fick ni för känsla Gabriel var där när jag föddes och Gabriel skyddar mig nu också. Har bra kontakt med Gabriel. Lycka till med era ärkeänglar, Kram & lycka från mig. 💋

Norman Bates
9/30/14, 12:59 AM
#12

You were born on a Thursday. Your special archangel is Metatron, whose name means "one who serves behind the throne."

Micheal - You are protected by the Archangel Micheal. Micheal is the Warrior angel, and one of the most powerful and loyal angels.

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Upp till toppen
Annons: