Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 391 ggr
[Fabulous.]
2/8/14, 4:11 PM

Kyrkan - vad hände?

Hej, jag brukar inte gå i kyrkan på söndagar eller gå i kyrkan alls.. Men gick till kyrkan igår och jag bad till gud,ärkeänglarna,änglarna & jesus att dom skulle ha en bra dag.. och att jag skulle få mer kontakt med min skyddsängel. Jag la 3 kronor i en burk och tände ett ljus för jesus. 🌺 Sedan kollade jag på några kristaller med jesus på. Vackert.. Men när jag bad klart, så fick jag kraftfull känsla i hjärtat att det var någon som hörde min bön.. Men vem? och kan det va någon? Vad hände exakt? Varför fick jag en stark kraftfull känsla?

Detta är " övrigt nu " Jag har tjatat om Gabriel ärkeängeln.. Jag kan inte förstå varför jag gillar honom så mycket. Ritar alltid hans symbol på handleden. Föddes ju på en måndag och då är det han som var vid min födeslse, kan det va möjligt att han hörde min bön? Kyrkan var så vacker..❤️

Annons:
[Bettanbop]
2/8/14, 4:19 PM
#1

Tänkte just göra ett inlägg om bönen, vadvi ber om och om någon bara önskar dem en bra dag 🙂

Det går nog inte säga exakt vad som hände, men förmodligen så fick du svar från gud och änglarna ❤️

Nu blev ju jag också sugen på att gå in i en kyrka, brukar ju inte heller gå dit mer än när det är dop, bröllop eller begravning.

Kram Bettan 🤗

[Fabulous.]
2/8/14, 4:22 PM
#2

Ja, det är mysigt att gå in i kyrkan. ❤️ Tillomed svar från Gud? wow.. När jag bad bön till Ä.Ä, Gud, Änglarna hörde alla? eller bara flesta?

[Fabulous.]
2/8/14, 4:22 PM
#3

Kram! :)

Twinflamewolf
2/8/14, 4:35 PM
#4

Vad härligt Fabulous och varför skulle du inte få svar från Gud?han hör ju oss alla och finns med sin allsmäktighet överallt omkring oss alla hela tiden.

Jag har ett förflutet inom kyrkan i min ungdom och fick vara med om mycket härligt där men det var inte riktigt mitt sätt att leva så jag lämnade och sen blev det shamanens väg.

Jag är vuxen döpt i Missionskyrkan och det det var helt fantastiskt.Minns också en gång under en tältmötes serie så kände jag som en näve drogs genom hela min kropp under förbön,jag renades och mådde alla tiders efter.

Även om man kan tycka många gånger att kyrkan är hård så händer en massa under för Gud,Jesus och den Heliga ande är ju inte hård utan finns där inte bara i kyrkan utan överallt med sin helande kraft.

Som jag ser det fick du en enorm kraft av den Heliga Anden att Gud Fader själv utgöt sin ande över dig och det där kommer du att leva på för resten av ditt liv för det är nåt alldeles speciellt att bli vidrörd av dessa underbara andliga krafter,Änglar,Gud,Kristus,Heliga Anden så finns en underbar helande kraft som räcker till oss alla.

Fantastiskt fint att få läsa om och jag gläds med dig från djupet av mitt hjärta.Tack som delar med dig,så underbart ❤️

[Fabulous.]
2/8/14, 5:25 PM
#5

Hej, ja det är ju Gud. Inga problem att jag la ut detta, Såklart jag delar detta med mina änglavänner!👍

Upp till toppen
Annons: