Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1329 ggr
TezzD
2014-02-05 21:18

Upplevelse

Ville bara berätta att jag i förrgår, när jag låg i sängen och bad om styrka, såg och kände massor av energier som strömmade mot mig, och det kom som små vindpustar i ansiktet ibland. 
Häftigt var det, lite olika färger, men inga prickar minsann, utan stora fläckar som om man håller ut händerna som pulserade mot och runt mig. Underbart att känna att man har det runt sig, samtidigt som man kan se det! Frågan är bara "vem/vilka" det var Skämtar

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Bettanbop]
2014-02-05 21:36
#1

Men du ska väll be om att få somna och sova när du går och lägger dig inte be om styrka, det gör man ju på morgonen 😉 😃

Vet du vad jag tror…. alla "orber" har tröttnat på att ingen ser dem ordentligt och undrar vad de är, så nu tog de i och blåste upp sig 😃 nä förlåt 😊men kunde inte låta bli 🤐 tror faktiskt inte jag har sett någon orb själv.

Nu ska jag snart be om att få sova gott så natti natti 😴

TezzD
2014-02-05 22:17
#2

haha, nä, jag bad om styrka inför morgondagen 😃 orber ser jag lite då och då , men det var längesedan nu faktiskt 😉

Haha, sov gott Bettan, det ska jag med göra nu (försöka iaf) 🤤

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Twinflamewolf
2014-02-06 12:39
#3

Vad härligt Rosalee och orber tycker jag man ser mest hela tiden.En del expanderar och kan bli riktigt stora och ändrar form konstant medan dom rör sig.Sen ljuspunkterna som dom flesta ser lite nu och då utan att ens tänka på det.

Ta våren exempelvis när allt spricker ut då se vi ofta dessa kring blad,träd,gräs mm och är ren energi från växternas ande.

Härligt att läsa om och man blir så där varm inombords av att få höra.🌺

Bettan,där kom en bra tanke och kanske är det därför man är uppspelt många gånger när man ska sova för man bett om styrka 😃man får nog börja be om styrka men inte förrns i morr'n tack om man gått och lagt sig 😉

Jisses man ska då tänka på allt för dom tar oss ju på orden på andra sidan 😎

TezzD
2014-02-06 20:21
#4

👍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: