Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 1352 ggr
Twinflamewolf
2014-02-03 09:32

Envisa Änglar

Det här är ju lite roligt måste man säga för jag är nog en av dom envisaste som finns men har upptäckt på senare tid att Änglarna är envisare än mig och då är dom envisa kan jag lova 😃

Under alla år som jag ägnat mitt liv åt andligheten så har jag tidigare inte jobbat alls med Änglarna och jag har även trott att det är något jag inte heller skulle komma att göra.

Det är väl nu först det senaste halvåret/året ungefär som jag börjat upptäcka dom.Jag har alltid vart medveten om deras existens men på något vis alltid tyckt att Änglarna är för snälla för mig så jag var liksom inte värdig deras närvaro,kunskap och hjälp.

Min guide och jag är enormt nära med varandra och nu på senare tid har han börjat sätta mig in i det här med Änglarna,hur det fungerar och hänger ihop.

Jag har inte tidigare kommunicerat med dom och inte gärna bett dom om hjälp för jag ansåg mig själv inte vara värd den vänlighet och kärlek som Änglarna ger.Ja menar en kaxig typ som mig som svär och låter ibland hur skulle jag kunna be dessa vackra om hjälp när jag kan vara så styv i korken ibland,det går ju inte för sig trodde jag.

Men hur det var så en dag vann Änglarna den ronden så tro mig när jag säger Änglar är envisa men envisa med kärlekens hand.Det är vi själva som motarbetar dom i tron om att vi många gånger inte skulle vara värda deras hjälp och kärlek men det är enbart vårt eget begränsade sinne där vi istället för att ta emot ljus och kärlek slår på oss själva med tankar om att vi inte är värdiga deras närvaro av olika orsaker.

Änglarna ser oss inte på det viset,dom finns verkligen där och vill så innerligt vara till hands.Mig övertygade dom och kan man övertyga mig då är man envis som synden skulle man kunna uttrycka det 😃

Sen den dagen jag förstod att mitt eget tänk begränsade min kontakt med Änglar,sen den dagen jag släppte in dom har mycket hänt.Allt blev liksom ljusare både sinnet och vardagen.Det blev en transformation utan dess like och till råga på allt avtog svordomarna markant till min förvåning.

Visst trillar det ut nåt sånt ord ibland,ja menar slår man tån i tröskeln så svär nog dom flesta av oss lite grann men nåt hände på den fronten,det där sura irriterande,tjurskalliga liksom bara försvann i takt med att Änglarna fick komma in i mitt liv.

Så nog är dom envisa allt,dom vill så innerligt väl till oss alla oavsett vad vi själva kan tänka om oss så dömer aldrig Änglar dom bara älskar och sprider sitt kärleksfulla ljus.

Underbara envisa Änglar,ni kan ni och det är jag så innerligt tacksam för eftersom så många nya dörrar öppnades när jag öppnade mitt hjärta för er kärlek.

Våga släppa in och ni kommer att se en förvandling utan dess like och oavsett vad vi själva kan tänka och tycka om oss så är Änglar ren underbar kärlek helt utan dömande mot oss.

Dom övertygade mig och lyckas man med det då är man verkligen envis men envis med kärlekens hand och alla precis alla är vi så väl värda kärleken och ljuset som våra Änglar så innerligt gärna vill ge oss❤️

Annons:
[NeferNefer]
2014-02-03 09:38
#1

Så lustigt, jag satt precis och funderade över mina svårigheter att inse att jag visst är värd allt underbart som erbjuds, och så såg jag den här rubriken och drogs till den. :-D Tack, fina och kloka TW - som är värd alla änglar i världen!

Twinflamewolf
2014-02-03 09:44
#2

Men visst är det konstigt hur vi kan vara mot oss själva många gånger,vi liksom missunnar oss det fina vackra ljusa och slår så lätt ner på oss själva helt utan orsak.

Men det är väl så det är lättare att slå än att ge sig en klapp på axeln och inse man är värd så mycket mer.Här önskar man att man vore mer som Änglarna helt utan dömande både mot sig själv och andra.

Tack fina Nefer vi är alla värda universums alla Änglar ❤️

[NeferNefer]
2014-02-03 11:45
#3

Ja, det är märkligt - och fånigt av oss! Självklart är vi värda allt gott och vackert, vi med 😃

[Bettanbop]
2014-02-03 18:43
#4

Så härligt TW, så känner jag också. Sedan jag öppnade mig och släppte in änglarna så har allt blivit så mycket ljusare och lättare ❤️

Klart vi är värda det bästa 👍

TezzD
2014-02-03 20:38
#5

Verkligen bra skrivet! Det hade kunnat vara mina egna ord! Så jag håller verkligen med dig.
Vi måste alla någon gång förstå att ALLA förtjänar änglarnas kärlek. ❤️ Hur fula i mun vi än är 🤐😉 jag är inte heller gud bästa barn kan jag lova, men jag har blivit bättre! Precis som Wolf-loppan 😊😍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Twinflamewolf
2014-02-04 16:40
#6

Tack Rosalee 🌺

Tror många kan relatera till eftersom Änglar är så rena väsen och då kan man ju tycka själv då att man är för slängd i mun och kaxig ibland men väl man kommer förbi ser man att dom dömer verkligen oss inte ❤️

Annons:
TezzD
2014-02-04 20:10
#7

#6 Precis.
Änglarna kan dock inte veta hur det är att vara en människa, därför så dömer dom heller inte 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2014-02-04 21:35
#8

Vill bara passa på att säga att jag och Daisy har enormt stöd från änglarna och anhöriga från andarna sidan nu och av er ❤️

Tack alla ❤️🤗

alekta
2014-02-05 20:00
#9

Då skulle jag vilja ställa en liten fråga, eftersom jag inte vet hur man släpper in änglarna i sitt liv, hur gör man?

Kram/Alekta

Twinflamewolf
2014-02-05 20:18
#10

Bara be dom komma in i ditt liv antingen i ord eller bara en tanke Alekta,inget märkvärdigt alls sen med tiden kommer du att känna av dom och veta när dom är där,en del känner det direkt medan andra kan behöva lite mer tid på sig att lära känna igen dom.

Kram på dig 🌺

alekta
2014-02-05 20:41
#11

Är det verkligen inte svårare än så :) jag har faktiskt gjort det många ggr men inget har hänt vad jag vet, jag var på en änglahealing för ca 2 år sen och då hände det saker på kvällen när jag lagt mig minsann underbar energi strömmade in i mig och vaknade av att jag kände en hand på ena sidan. Efter det var jag euforisk i 3 dagar, allt gick så lätt på jobbet och jag var hur kolugn som helst, de hade nog kunnat släppa en bomb ijämte mig utan att jag hade brytt mig särskilt mycke :) härlig känsla.

[Bettanbop]
2014-02-05 20:55
#12

Hej Alekta 👋

Om man har tron och sin övertygelse att änglarna finns så borde det inte vara så svårt att känna av dem. Men det är lättare sagt en gjort😉

Ofta missar vi deras  närvaro för att vi inte vet hur det kan kännas, väldigt lätt att tro att det är något annat. Eller så är vi upptagna med något annat, eller försöker för mycket tyvärr.

Som jag känner så blir jag typ varm om hjärtat och kan få som kolsyra i kroppen på olika sätt beroende på vem som är närvarande, det kan komma värme vallningar som sköljer igenom kroppen.

Ja man får försöka lära sig hur de känns. När min andliga guide kommer nära så får jag ett tryck över pannan.

Du kan försöka be dem låta dig känna hur de känns tex att säga till dem att röra din högra arm eller var du vill.

Kram Bettan

TezzD
2014-02-05 20:56
#13

#11 Se där! Då har du ju redan släppt in änglarna i ditt liv och till och med upplevt dom! Det är ju toppenbra! 👍🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
alekta
2014-02-05 21:00
#14

Tack Bettan, nu skrattade jag lite när jag läste om vallningar för det har jag haft jättemycke den här veckan men det har nog varit mina hormoner bara ha ha, men nu förstår jag hur ni menar att det kan kännas, får bli lite mera observant då. Kram och tack för svaret :)

TezzD
2014-02-05 21:09
#15

Hoppas verkligen inte att mina vallningar är något annat än det jag tror och hoppas 😉 fyller 30 2015 🚬 haha

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Twinflamewolf
2014-02-05 21:24
#16

Härligt att läsa Alekta,vilken underbar upplevelse du fick vara med om där 🌺

Kloka ord och råd Bettan 🌺

30 215 Rosalee det kan bara vara Änglavallningar 😉🌺

Tarotstollan
2014-02-05 21:41
#17

Underbart att läsa TW! ❤️

Visst är det så skulle jag tro, att de flesta människor som tror på änglar inte anser sig värdiga att ha änglar nära sig, ännu mindre värdiga att be änglarna om hjälp!

Jag har också börjat inse att jag är lika berättigad att be änglar om hjälp om jag vill, precis som min snälla granne!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

TezzD
2014-02-05 22:18
#18

Bra där Tarotstollan! 🌺👍

haha, ja, måtte det vara så T-Wolf! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: