Annons:
Etikettbudskap
Läst 1384 ggr
Tolv12
2014-02-02 19:45

Skicka vidare Februari 2014

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Då fick jag äran att skicka vidare för februari och vill passa på att tacka för denna möjlighet. Det finns många exempel på hur vi kan göra en god gärning för någon annan, allt från att ge sin sittplats på bussen eller tunnelbanan till någon som behöver den bättre, till att hjälpa grannen skotta snö, till att behandla andra så som man vill bli behandlad själv, till att som här ha chansen att vara med i utlottningen av boken Livsredskap, visdom från andra sidan. Av Sylvia Browne. I mån av plats/vikt sänder jag även med någon liten hemlig bonus :-) Fritt att vara med och precis som förra personen som skickade vidare stod för fraktavgift så gör jag det med, inom landets gränser :-) Så anmäl er här i tråden så drar vi en vinnare om ett par veckor. Februari är en av årets mest romantiska månader så passar på att önska er en riktigt trevlig fortsättning på det här året!

Annons:
Tolv12
2014-02-02 22:45
#1

Många kramar skulle det visst stå i slutet på inlägget men det föll bort lite 😂  nu i februari infaller snart Alla Hjärtans Dag ❤️så kan mycket väl hända att en hjärtlig bonus-hälsning följer med i februaris skicka vidare 🙂 Kram!

TezzD
2014-02-02 23:02
#2

Jag är gärna med ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

ALPHIRA
2014-02-02 23:06
#3

Oj, den boken man bara måste få läsa!

Jag är inte så uppdaterad men är den här boken en ny bok…har inte hört titeln förut?

Det är ju klart att jag är med! Och spännande med bonuset!

-Men romantik -tja, vid detta läge känner du mina vanor så…😴

Nu ska vi se hur änglarna påverkar det hela…det brukar varje gång- faktiskt- var en mening med vem som vinner…

Roligt, Tolvan att du är med oss! Du härlig människa ❤️

Tolv12
2014-02-03 00:24
#4

Kul att ni är med 🙂och kul att få vara med🙂

Loris M
2014-02-03 09:20
#5

APLHIRA,

Tolv skulle åka till jobbet nu (har jag läst i en annan tråd) så jag svarar på din fråga. Hoppas det är ok. 😃

Boken är inte ny. Jag har haft den i några år. Här går hon in och förklarar skapelsen, vem Gud är m.m.

Några avsnitt som finns i boken:

Vad Gud är

Gud fader och Gud moder

Vårt förhållande till Gud

Skapalsens natur

Själens tolv nivåer

Tvillingsjälar

Skydd mot själsliga angrepp

Att omvandla negativ energi m.fl.

Tolv12, så fint du skriver i början av ditt inlägg om goda gärningar! 🌺..och så rätt du har! Det krävs inte mycket för att göra världen till en bättre plats eller att göra någon annan glad. Igår var jag och handlade och en äldre dam i kön framför mig tappade småpengar när hon skulle betala. Jag plockade upp allt snabbt och hon blev så glad och tacksam, eftersom hon själv hade svårt att böja sig ner. En sådan liten grej men som ändå gör skillnad.

Jag är inte med för jag har boken, men det förstod ni säkert. 🙂

Indiania
2014-02-03 09:42
#6

Jag står också över denna gången eftersom jag själv nar boken.Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[Bettanbop]
2014-02-03 19:47
#7

Jag är gärna med, för jag har inte boken 👍

Tolv12
2014-02-03 21:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#5 och #6 tack ska ni ha :-) klart ni ska vara med ni också, gör helt enkelt så att ni som är med får välja mellan boken Livsredskap eller Boken Lycka! Av Dalai Lama & Howard C Cutler. Dessutom står det ju att en liten bonus åker med och det kan ju vara något annat trevligt ;-) Så var med och bjud in flera, dessutom, om man själv har en viss sak innan och skulle råka vinna en likadan så är det ju utmärkt att helt enkelt skicka vidare :-) även till någon som kanske inte är med här :-)

TezzD
2014-02-03 22:10
#9

Bra initiativ #8! Det gillas ❤️ Du är en smart och vänlig själ ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

ALPHIRA
2014-02-03 23:38
#10

Tack mesa för informationen om boken.

Ska nu först vara med i utlottningen. Om jag har otur där, skaffar jag boken på annat sätt.

Tolvan är ju en härlig "typ"…

Indiania
2014-02-03 23:47
#11

#8 Tack då vill jag också vara med! GladTrevligt initiativ Tolvan! Hjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Tolv12
2014-02-04 00:12
#12

Tack till er och ett speciellt tack till dig ALPHIRA för din fina gåva 🙂

En gammal studievän till mig från tio år sedan skickade mig en hälsning och en inbjudan från hans hemland idag, det stog - Pay it forward.

Loris M
2014-02-04 09:18
#13

#8 Tolv,

Vad snällt av dig att lägga till ett val till! 🌺

Men vet du vad? Jag tror att vi läser samma böcker. 😃Jag har Lyckan! också. 😛Ännu en underbar bok. Jag köpte den för några år sedan när jag kände att jag behövde hitta tillbaka till glädjen i mitt liv.

Annons:
Tolv12
2014-02-04 10:00
#14

Haha intressant 🙂

Indiania
2014-02-04 12:04
#15

Jag har också Lycka! av Dalai Lama här hemma men skamligt nog har jag inte läst den men nu blev jag påmind! Tänker som du gör Tolv det är roligt att dela med sig om man skulle råka vinna en bok. Sol

" Var nära naturen - var när dig själv "

Tolv12
2014-02-07 11:20
#16

Knuffar upp denna tråd och påminner om att alla kan delta 🙂

Trevlig helg!

Tolv12
2014-02-08 12:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Lägger till ett tredje alternativ här, så förutom ovan nämnda böcker kan ni även välja på denna, Själstecken av Rosemary Altea :-) Hoppas nu variationen är bred nog för alla att finna något av intresse :-) Passa på att vara med för kommer skicka detta vidare lagom till Alla Hjärtans Dag nästa helg

ALPHIRA
2014-02-09 02:49
#18

Tack för ytterligare ett alternativ men jag personligen håller mig till den första boken.

Jag bara MÅSTE vinna den!

(Lite kämparglädje ska man väl ha i dessa tider…och jag har SISU!)

(Men jag är bra förlorare också…om det skulle bli så… -vilket det inte blir…)

Indiania
2014-02-09 11:29
#19

Spännande med både bok och bonus!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Limewear
2014-02-09 11:49
#20

Om det inte är försent är jag också gärna med….🙂

Annons:
ALPHIRA
2014-02-09 12:56
#21

Vad roligt det kommer nya förmågor med i sista stund, Limewear! 

Du kan vara en farlig konkurrent med din slutspurt…

majlar
2014-02-09 13:02
#22

Jag är gärna med på Sylvia Browns bok. Spännande..🌈

Tolv12
2014-02-09 13:55
#23

Ja kul att fler är med :-) alla som vill kan vara med, kommer dra en vinnare på onsdagskvällen den 12 feb och skicka vidare så att det kommer fram lagom till fredagen 14/2 Alla Hjärtans Dag :-)

Limewear
2014-02-09 20:37
#24

Spännande…🙂

ALPHIRA
2014-02-09 21:26
#25

Och även du majlar är med nu, med dina krafter!😮

Nu måste lilla ALPHIRA börja träna, börjar känna lite tvivel här nu när mina vinstmarginaler krymper. 🤔

❤️🤗

Tolv12
2014-02-09 22:22
#26

Roligt att flera är med :-) passar bra ihop med att imorgon börjar vänliga veckan :-)

TezzD
2014-02-10 11:32
#27

Hihi Alphira du är för rolig 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Tolv12
2014-02-10 23:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

God kväll! Hoppas alla haft en bra start på vänliga veckan! Man ska vara vänlig alla veckor men kul att det finns en extra vänlig vecka som en påminnelse om att vara schysta mot varandra. Det är ju helt i enlighet med tanken om att skicka vidare! Hör kommer därmed sista påminnelsen om att alla kan vara med i skicka vidare som handlar om att göra en god gärning för någon annan, som i sin tur gengäldar den goda gärningen genom att göra en ny god gärning för någon annan, osv, osv :-) Just i det här fallet kan ni vara med i gratis utlottningen av någon intressant bok, kostar inget att vara med annat än att göra en ny god gärning för någon annan, i det fall du är den lyckliga vinnaren, så får du dessutom nöjet att skapa en ny tråd för att skicka vidare goda gärningar för mars månad :-) Så om du inte redan är med här, ta chansen nu att vinna någon av böckerna (du väljer valfri bok): 1. Livsredskap av Sylvia Browne 2. Lycka! av Dalai Lama 3. Själstecken av Rosemary Altea Dessutom får du bonus-boken om hur man ser och tolkar auran av Cassandra Eason, som syns i nedre högra hörnet här. Vinnaren dras ungefär den här tiden på onsdag kväll 12/2 Lycka till o skicka vidare :-)

Tolv12
2014-02-12 19:17
#29

Till alla som är med här eller vill vara med, drar en slumpmässig vinnare om två timmar. Så missa inte chansen! 🙂

Tolv12
2014-02-12 21:22
#30

Grattis Bettanbop! Du vann denna skicka vidare så bara att välja bok!

Skicka PM med adress så hinner paketet fram innan helgen 🙂

Limewear
2014-02-12 21:24
#31

Grattis Bettanbop,kul att du vann 🙂

Indiania
2014-02-12 21:26
#32

Grattis Bettanbop!SkrattarHjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
2014-02-12 21:48
#33

Grattis kära Bettan! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

ALPHIRA
2014-02-12 22:14
#34

Grattis Bettan! ❤️🌺

Du har verkligen tur denna härliga vecka!

Du kanske minns Lorna Byrnes bok"Änglar i mitt hår" som jag lovat skicka till dig efter jag fått tid att läsa den själv (som jag själv vann i Rosalees lotting förra året. (Då tyckte jag att du skulle ha varit en värdig vinnare och höll tummarna för dig men men…)

Nu har jag bara ett 10-20 sidor kvar, sen skickar jag den. Så du kan skicka din adress till mig också…om du fortfarande vill ha boken förstås.

Och Bettan, nu måste du vara dubbelt så snäll som vi andra resten av veckan…🙂

Annons:
[Bettanbop]
2014-02-13 09:23
#35

Jippi HURRA 🥳 😂🥳 Tack Tack Tack 🤗

Jag lovar att vara snällaste Bettan som finns 😊

Men oj….vad ska jag hitta på till nästa månad 🤔 jag kommer nog på något ska ni se 😉

Twinflamewolf
2014-02-13 09:56
#36

Heja Dig Bettan och stort Grattis ❤️🏆✨🌺

majlar
2014-02-13 15:43
#37

Stort Grattis🏆

[Bettanbop]
2014-02-14 22:14
#38

Tusen tack Peter 🌺 Böckerna anlände i dag 👍

Nu ska jag bara komma på vad jag ska hitta på i Mars att skicka vidare

Upp till toppen
Annons: