Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 936 ggr
[Fabulous.]
2/2/14, 12:18 PM

Hej ängla vänner.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla ängla vänner. Flesta såg min tråd/inlägg om hur besviken jag blev på änglarna för att jag hade problem med mitt liv orkade inte leva osv. Då snöade det ute, jag undrade vem väljer jag? Lucifer/Änglarna & ärkeänglarna? (utomlucifer) Jag valde Lucifer i några minuter, senare fick jag massa fina PM & kommentarer                       ~ krya på dig, hoppas du mår bättre, lycka till & må inte så här du är speciell. ~ Jag tackar er alla som gav mig era speciella meddelanden. Fick ett stort leende. Sedan valde jag änglarna. Men jag valde Lucifer lite.. Jag tror inte på att Lucifer är så ond som flesta tror.. Jag ser honom som en vanlig ärkeängel. Har bett många änglar & ärkeänglar om tecken, vet inte vilket är tecknet som dom gav ifall dom hörde min bön.. Senare idag.. Tänkte på vad jag ska göra mellan det som hände igår och då började solen lysa mot mig. Fick känsla av godhet, minns när jag var lite yngre 8 år kanske så bad jag gud att ta livet ur mig 10.00 prick. Dog jag? nej… Solen lyste mot mig där, blev ledsen att han inte tog livet ur mig. Jag valde alltid kristendomen som en sann religion för mig. ( alla religioner är lika speciella ) Hade korsring på mina fingrar och kollade mot korset och fick en glad känsla. Men nyss är solen var mot mig idag fick jag en känsla att jag ska fortsätta läsa & hålla på med änglar. 😃

Stora kramar till er ❤️

Annons:
Twinflamewolf
2/2/14, 5:55 PM
#1

Varmaste kramen tillbaka till dig och det bästa vi kan göra när det känns som mörkast i vårt liv är att be ljuset om beskydd,värme och hopp.

Toppen att höra du väljer Änglarna och jag skulle vilja dela med mig av en sång som en bekant till mig sjunger och har skrivit.

Idag finns han själv på andra sidan men var Pingst Pastor och trubadur.Glöm Inte Bort Att Änglarna finns har gett mig mycket tröst genom åren just när livet känts som jobbigast så finns dom där Änglarna och bara hjälper med fullaste kraft och kärlek ❤️

[Fabulous.]
2/6/14, 4:43 PM
#2

Fint skrivet och skön låt. 🌺

åkerhumla
2/6/14, 6:25 PM
#3

🤗


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Upp till toppen
Annons: