Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 625 ggr
[Fabulous.]
2/1/14, 6:03 PM

Hur ber man?

Hej, jag har alltid försökt och be men är inte direkt säker hur man gör. Hur ber man till ärkeänglar att kunna få hjälp? Och vet dom vem som ber osv? 😃

Annons:
Ralph
2/1/14, 6:07 PM
#1

Man ber från hjärtat. Svårare än så är det inte.

👍

[Bettanbop]
2/1/14, 6:42 PM
#2

Jag brukar säga…

Ärkeängel (namn) eller

Ärkeänglar kom och hör min bön. Jag ger er tillåtelse att hjälpa mig. 

Sen ber du om det du önskar, från hjärtat ❤️

gardit
2/1/14, 7:14 PM
#3

Gör på det sätt som känns mest naturligt för dig, inget är fel.

Jag brukar be änglarna om hjälp ungefär på samma som jag skulle be en god vän om hjälp, största skillnaden är nog att jag ber tyst om jag inte är ensam i rummet. Jag är också noga med att tacka för hjälpen. 

När jag sätter mig i bilen på morgonen kan det t.ex. låta så här:

Ärkeängel Mikael Tack för att du skyddar mig och min bil på min väg till jobbet. Jag ber om hjälp att hålla vilda djur borta från vägen, för deras och för min skull.

❤️

[Fabulous.]
2/1/14, 9:37 PM
#4

Tack, mycket bra kommentarer, fick tips där. Tack 😃

Twinflamewolf
2/2/14, 5:02 AM
#5

Oj det här med att be är det många som gör mer komplicerat än det är och du har fått så många goa råd i tråden.Att bara prata med sina egna ord för dom behöver inte ha en massa komplicerat tugg eller vissa tonfall.

Inom många religioner kan man se bön som strikt,det kan vara allt från Gudtjänstens tunga bön till frikyrkans halleljua rop och inget är fel för oavsett på vilket sätt vi ber så hör dom alltid oss,oavsett vi bara sänder tanken utan ord eller med hög stämma ber så hör dom oss.

Okomplicerat med andra ord och inget sätt är fel,det bästa sättet är det som för oss som individ känns bäst 🌺

[Fabulous.]
2/2/14, 10:35 AM
#6

Kan man be via tanken också? eller måste man göra via rösten? :)

Annons:
[Bettanbop]
2/2/14, 11:53 AM
#7

Det kan man göra vilket som

Upp till toppen
Annons: