Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 1815 ggr
[Bettanbop]
1/30/14, 7:30 PM

Ont i magen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får ont i magen och känner att det inte bådar gott.

Var till vet. med min 10 åriga labbe tik för ca 3 veckor sedan, då fick hon medicin som hjälpte ganska bra. Jag och vet. trodde det var mjölkstockning i ena juvret, knölen hon hade drog ihop sig jätte bra.

Men nu har den kommit till baka, med sällskap av fler knölar 😕 Vi fick åka hem för att bestämma oss för om vi skulle ge henne en chans eller låta henne somna in 😢

Hon tittade på mig och sa "matte, jag är inte färdig än",  så hon ska in för op på onsdag, men jag känner i min  mage att  det inte  båder gott😢

Annons:
Zamizen
1/30/14, 7:32 PM
#1

Lycka till! Alla goda tankar till er!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

molam
1/30/14, 7:34 PM
#2

Kram och lycka till åt både dig och hunden, Kommer att skicka positiv Energi till er 🌺

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

åkerhumla
1/30/14, 7:50 PM
#3

Nämen usch och fy 😕 

Ge vovven en lycka-till-kram från mig och min vovve 🤗 Vi håller alla tummar och tassar här. En jätte-styrke-kram till dig också! 🤗


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Twinflamewolf
1/30/14, 8:02 PM
#4

Vilken fin go hund Bettan och hoppas du känner fel,sänder allt gott i eran väg och massor av healingbubbel till hunden 🌺❤️🌺

Limewear
1/30/14, 8:04 PM
#5

Åh vilken fin hund…hoppas det går bra trots allt 🤗

[Sparkle*]1
1/30/14, 8:14 PM
#6

Förstår din oro men det behöver inte vara något allvarligt. En stor kram till er båda från mig och jag sänder lite healingbubblor till vovven. 🐾❤️

Annons:
[Bettanbop]
1/30/14, 8:30 PM
#7

Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag har fel ❤️

Zamizen
1/30/14, 9:00 PM
#8

Uppdatera oss om hur det gick sen!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

LenaK63
1/30/14, 10:12 PM
#9

Jag vet hur det är. Har själv en 11-årig  labbetik som för 3 år sedan blev räddad av en granne (vetrinär) när hon hade livmoderinflammation och jag inte förstod det. Det blev heloperation och nu är hon hur munter som helst.

Hoppas att det går bra!

Många styrkekramar. Änglarna är med er.

Josse5233
1/31/14, 7:45 AM
#10

Åh, hoppas att det går bra för er! En jättefin hund som förhoppningsvis får leva länge till! ❤️🌺

Ha en trevlig dag! 

Josse5233
1/31/14, 7:47 AM
#11

Måste bara få berätta en sak… Satt och tänkte "Om du hör mig nu, snälla låt denna hund få överleva. Hennes matte skulle bli förkrossad utan henne." På en sekund släcks hela skolan ner för att sedan tändas igen? Ska jag tolka det som ett tecken? :)

Ha en trevlig dag! 

majlar
1/31/14, 10:20 AM
#12

❤️

lenjon1
1/31/14, 5:01 PM
#13

Det är så vidrigt och det gör så ont i mig…tänker på dig och goa lilla hunden…

Just detta är en av anledningarna till att jag ALDRIG mer skaffar hund…efter 13 år var det dags för vår hund, helt naturligt men jag kommer inte över detta. En jäveldag rent ut sagt och jag gör inte om det, så enkelt är det.

hoppas av hela mitt hjärta att detta går bra.

Kram

Annons:
alekta
1/31/14, 5:05 PM
#14

Hoppas verkligen hunden blir bra. så ni får mer tid med varandra Kram

[Bettanbop]
1/31/14, 7:14 PM
#15

Jag tackar er av hela mitt hjärta för ert stöd❤️

LenaK63
1/31/14, 11:50 PM
#16

#!3 lenjon1  Det är en smärta som är obeskrivlig. Men att minnas alla underbara stunder med hunden väger upp.  Jag har upplevt smärtan ett antal gånger och gråter litet varje gång jag tänker på alla mina hundar jag haft lyckan att leva med under åren men skulle aldrig vilja var utan en hund. 

För mig är alla med mig någonstans och jag känner att det är  i närheten.

TezzD
2/1/14, 11:54 AM
#17

Usch ja, när ens bästa vän blir sjuk och man hjälper så gott man kan men ändå kanske det inte blir tillräckligt, jag skickar massor med bubblor till dig OCH fina vovven din🌺❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2/1/14, 12:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Hon har varit alldeles speciell, har fungerat som min servis hund då jag har haft mina jobbigaste perioder. Hon har kommit och puttat på mig när jag har varit på väg in i bubblan, lagt sin nos i min hand i vissa situationer, krupit upp i min famn så försiktigt och "kramat mig", kommit och hämtat mig när jag behöver röra på mig(eller hon behöver ut) 

Hon har hjälpt mig igenom så många situationer, hon har varit min healer min terapeut min tröst min glädje och även mitt bekymmer, men bekymrena som varit är så fjuttiga just nu

[Bettanbop]
2/1/14, 12:31 PM
#19

😃Jag tror det finns med en boll på alla kort på henne 😃

LenaK63
2/1/14, 11:20 PM
#20

En "Bolloman" har jag också haft.  Han gjorde alla bollar platta utom sonens basketboll. Så den fick han och vi spelade på en tom parkeringsplats med honom. Det var lyckan för honom och han bar stolt bollen hem i en tygkasse.

Annons:
[Bettanbop]
2/4/14, 7:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

I morgon Onsdag är det dags. Vi ska vara hos veterinären kl 10.00

I kväll måste hon badas noga, sen blir det inget vatten efter kl 22 i kväll och ingen frukost i morgon bitti.

På något sätt känns det som att det är hennes sista kväll hemma i denna kropp.

TezzD
2/4/14, 8:00 PM
#22

Lilla stumpan. ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Indiania
2/4/14, 8:23 PM
#23

KramasHjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Pysslan
2/4/14, 10:01 PM
#24

Håller alla tummar för er båda, hoppas allt går bra 🤗

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

åkerhumla
2/5/14, 6:54 AM
#25

🤗 Hoppas allt går bra idag, ska hålla alla tummar jag kan!


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Bettanbop]
2/5/14, 8:44 AM
#26

❤️

[majatengdelius]
2/5/14, 8:57 AM
#27

Åh, håller tummar och tår för att det ska gå bra!

<3

Annons:
Twinflamewolf
2/5/14, 8:58 AM
#28

Tänker på er i dag Bettan och hoppas innerligt allt får gå bra.Kramar och ljus i massor till både matte och vackra hunden 🌺❤️🌺

[Bettanbop]
2/5/14, 3:56 PM
#29

JIPPI JIPPI 😃 hon fixade det 🥳

Min sötnos är hemma igen ❤️

Med all uppbackning av er och alla änglar som var med, all bombardemang med healing så är hon nu hemkommen ❤️

[majatengdelius]
2/5/14, 4:01 PM
#30

SKÖNT ATT HÖRA! :D

TezzD
2/5/14, 4:06 PM
#31

Åå vilken underbar syn att läsa när ja smyger in från jobbet!" 🌺🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

molam
2/5/14, 4:15 PM
#32

Så glad jag är för dig och hunden!! 😃🌺

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Sparkle*]1
2/5/14, 4:20 PM
#33

Vilken lättnad! Nu kan både du och hon ta det lugnt. PustarSomnarSkrattar

Twinflamewolf
2/5/14, 4:21 PM
#34

JAAAAAA Bettan vad härligt för er,helt underbart att höra.Kramen på både vovve och matte 🌺❤️🌺

Annons:
Pysslan
2/5/14, 5:11 PM
#35

Härligt!! 🙂

Vad glad jag blir. Stora kramar till er båda två 🤗 🤗

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Limewear
2/5/14, 5:33 PM
#36

Det var härliga nyheter 🤗

LenaK63
2/5/14, 6:08 PM
#37

Glädjetårar här. Grattis. Njut av att allt gick bra.

Ta detta inte som en pekpinne, men tänk på att socker göder cancerceller. Min labbetik får inget som kroppen gör om till socker. Inget foder med spannmål. Jag "Barfar" henne. Rått kött och råa purerade grönsaker med litet frukt och bär ibland. Har lärt mig av bloggar som Kostdoktorn och Annika Dahlqvist.

åkerhumla
2/5/14, 6:28 PM
#38

Oj så skönt att höra! 😃 Vilken lättnad. ❤️

🤗


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

alekta
2/5/14, 7:55 PM
#39

Åh va härligt, lycka till med vovven och hoppas hon får må bra framöver, Kram till er båda

[Bettanbop]
2/5/14, 8:38 PM
#40

Ja jag går runt med ett stort leende 😃 vet inte hur många gånger jag tackat himlens makter ❤️

Lite stadigare på benen nu i kväll, har varit ute och gjort ifrån sig och ätit lite mat. Men hon avskyr tratten 😃

🤗 och ❤️ till er alla för ert stöd och energi, enormt tacksam.

Indiania
2/5/14, 9:06 PM
#41

Åh vad underbart Bettanbop!HjärtaJag höll på att ta till lipen, är så glad för din/er skull! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Upp till toppen
Annons: