Annons:
Etikettkommunikation
Läst 690 ggr
[Bettanbop]
2014-01-29 19:19

Någon ropade!

Nu har jag varit med om något nytt igen 😃

Har säkert hänt förr, men inte riktigt hört och reagerat på det.

Jag har ju varit en klarkännande i mååånga år och har de sista månaderna även utvecklat mitt klarvetande.

Den senaste månaden har jag i men kvälls meditation lagt in en extra affirmation, som handlat om mitt klarhörande och i går hände det 👍

När jag avslutat min lilla procedur och lagt mig för att sova så var det någon som ropade på mig, flera gånger i olika tonfall, först låg jag bara och lyssnade och konstaterade för mig själv att jag hörde det jag hörde. Sen svarade jag….Ja det är jag och jag hör dig, vem är du?, då blev det tyst och efter någon sekund el två så blev jag varm om ena kinden som om denna någon la sin hand om min kind 🙂

Ville bara berätta 🤗

Annons:
gardit
2014-01-29 20:25
#1

låter underbart❤️

TezzD
2014-01-29 23:23
#2

Helt magiskt och härligt! :-)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Twinflamewolf
2014-01-30 16:43
#3

Kärlek på högsta nivå ❤️

Josse5233
2014-01-31 07:42
#4

Åh, låter jättemysigt! :D

Ha en trevlig dag! 

[Bettanbop]
2014-02-13 20:13
#5

Japp 😃 nu har det hänt igen. Men denna gång var det ingen som ropade mitt namn, nu hörde jag någon säga något bakom mig, vänder mig om men ingen är där. Nästan samtidigt hör jag någon annan svara, men ingen syns. kunde tyvärr inte uppfatta vad som sades.

Nu var det dagtid och på jobbet. Står ute på gården på förskolan jag jobbar på, men inget barn eller någon kollega var så pass nära att det kunde ha varit någon av dem, med tanke på den låga röstvolym jag hörde som kom från nära avstånd.

Twinflamewolf
2014-02-13 20:22
#6

Bettan vet du jag tror du håller på att öppna upp hörseln så du kan höra guider och änglar med din fysiska hörsel,det brukar börja lite smått så där sen en dag står du bara där och inser du kan prata med dom precis som med en fysisk person.

Kanon roligt för tro mig det underlättar så otroligt mycket när hörseln träder in.Håller alla tummar för dig och blir så innerligt glad av det du skriver.Härligt tjejen ❤️

Annons:
[Bettanbop]
2014-02-13 20:36
#7

Jag tror faktisk det också. Det händer sakta men säkert.

På kvällarna när jag ber om att få sova gott och vakna pigg och smärtfri när jag är färdigsoven så brukar jag även säga "Det är inte farligt för mig att se. Det är inte farligt för mig att höra. Det är inte farligt för mig att känna. Det är inte farligt för mig att veta" i hopp om att förstärka mina fyra sinnen 😉

[Fabulous.]
2014-02-13 20:44
#8

Vad mysigt och kul att du delade med dig till dina änglavänner. 😉🌺

Upp till toppen
Annons: