Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1730 ggr
Svenne123
1/25/14, 9:38 PM

Har ni sett min familj?

Jag har upplevt två kontakter med utomjordingar (om vi inte räknar med Gud) och i den andra så trodde jag att jag var en utomjording. Att alla levande planeter hade egna gudar. Att min tellusmor fött mig trots att min telluspappa och hon aldrig haft samlag. Att den utomjordiska familjen bestämde. Jag hade ett hemligt uppdrag här och på något sätt var det slutfört när jag låg inne på psyket. Vi pratade en del och så en kväll sade de att nu får du komma med hem så senare på kvällen blev det oväder och de sade att de var nära så det var dags att bestämma sig nu. Men jag vågade inte följa med för jag kände trots allt igen mig på jorden så jag tog en chansning. Rymdpappan blev sur och sa att jag inte får några mer chanser. Guden här på jorden blev också sur sen så som straff fick jag springa naken genom korridoren.

Annons:
[Lindyhop]1
1/26/14, 9:00 AM
#1

Är Gud en utomjording nu?

[Bettanbop]
1/26/14, 11:22 AM
#2

Oj Svenne vilken berättelse, kul att du ville dela med dig 😃

Berätta gärna mer, lät ju spännande. Hur träffade du "utomjordingarna", var det via meditation, dröm eller….

Twinflamewolf
1/26/14, 12:40 PM
#3

Bettan det här är bara ett troll 😕

Går under minst fyra nick,svenne123.Imrtin,Grrr,Storfisk och bara driver med andliga sajter och predikar Bibeln samt slår ner på oss med annan övertygelse,så himla trist 😕

[Bettanbop]
1/26/14, 2:54 PM
#4

Ja jag anade det, men hade varit lite kul med en fortsättning på sagan. 😃

Twinflamewolf
1/26/14, 4:39 PM
#5

Åsså kommer jag och förstör 😡☺️😃🤗

[Bettanbop]
1/26/14, 7:23 PM
#6

Ingen fara T-wlof 😃 🤗

Annons:
Grrr
1/26/14, 8:19 PM
#7

#2: det är så jag upplevde det. Har många såna historier på lager.🙂

Första gången jag fick kontakt så stod jag i skogen flera timmar och väntade på att bli uppstrålad. Det var samma kväll som jag först upplevde en kundaliniresning, ja genom mediation. Det var som att en helt annan värld visade sig. 

T-wolf är lite sur för att jag ifrågasatte vad h*n menade i sin "new age" tråd.

#1; inte bor väl Gud på jorden iaf?

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Twinflamewolf
2/12/14, 8:30 AM
#11

Grr,Svenne123,Imrtin,Storfisk man måste säga att du är ihärdig med alla dina nick men du vet ju också vad som gäller eller hur Skämtardet fungerar inte att trolla runt så här där du kopierar in texter från dina andra nick och sen sitter och svarar på dina egna kommentarer på dom flesta andliga sajter.

Så jag låser den här tråden och ett tips,använd ett nick och sluta trolla så bemöts du på ett helt annat sätt och slipper skrivförbud på var och varannan sajt🙂

Inlägg # 10 av Grrr bortplockat.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: