Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1242 ggr
[Bettanbop]
1/22/14, 10:13 PM

Andlig utvekling

Ett tag har jag försökt dra ner på min data och internet tid. Kom på mig själv med att jag fick någon sorts abstinens besvär 🥵

Följden blev att jag börjat tycka det blev tråkigt att läsa om adligt, medialt, änglar…..mm, tyckte inte jag hittade något nytt och spännande. 

Så jag har varit lite för mig själv med mina änglar och bara umgåtts.

Men så har jag nu börjat svara er och andra på frågor om det andliga och mediala och healing. Och upptäcker att jag har fått massor mer kunskap utan att jag har strävar efter det eller ens märkt det, jag kunde nu plötsligt svara på frågor som jag med säkerhet inte kunnat svara på i höstas.

En kul Aha! upplevelse 😃

Har ni någon liknande upplevelse? någon aha ☝️

Annons:
TezzD
1/23/14, 9:36 PM
#1

Härligt Bettan! Jag är glad att du är tillbaka och vilken skön känsla! Jag har haft samma så jag förstår dig precis! 
Man "bara vet" helt plötsligt, hihi.

Mitt internet krånglar som vanligt, denna ggn är det dock BARA iFokus som inte vill ladda.. så vi får se hur många ggr jag får ladda för att få iväg denna text nu. Det brukar ta en 3-5 ggr… 🥵 och jag blir så 🤤😡😈😓 av att det ska krångla hel tiden.. *morr*

Kram!!!! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Maria Katarina
1/28/14, 1:51 PM
#2

För mig funkar det precis så, under dom tidpunkterna då jag är minst aktiv medialt osv är då jag verkar lära mig som mest! Det känns som att det jag läst och övat på under min aktiva tid behöver smältas och då kopplar jag bort helt från det andliga. Sen när mitt intresse väcks igen känner jag hur mycket jag utvecklats. Det är fascinerande.

Upp till toppen
Annons: