Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1400 ggr
[Fabulous.]
2014-01-18 21:12

Möjligt..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hm, hittade en bra sida www.spellsofmagic.com/ Finns sida om sånadär former/spells man kan få det o regna och man kan ge otur & lycka.. Men ja, finns ju Angel Spells, hur man blir en ängel.. och hittade ett jag gjorde det för 2 dagar sen ( måste vänta 5 dagar ) så har 3 dagar kvar.. skulle tydligen vakna upp som ängel. Men om det inte funkar finns ett till men måste göra det vid fullmåne, så det blir i februari.. Men dom varnade att man kan känna sig yr, sömnig, hungrig osv.. och jag var ganska hungrig & yr idag, kändes som hela golvet skulle falla.. Spännande ju, vi får se om 3 dagar om det funkar.. Men den andra verkade mer tydlig för där varnade dom för kräkning också och kanske 1 veckas tid för vingarna att växa. ( kan va osynliga ) Vi får se.. Håll tummarna mina fina. ❤️

Annons:
random321
2014-01-18 21:25
#1

Håller tummarna för dej. :D Lycka till

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

[Fabulous.]
2014-01-18 21:27
#2

Åh tack, hoppas båda sätten fungerar. 💋

TezzD
2014-01-18 21:27
#3

Påminner att en människa inte kan inkarnera till en ängel.
Det är endast änglar som kan inkarnera till Människor 🌺
Men man kan associera sig själv som en ängel, och lovorda att man ska utföra gudomliga uppgifter och hjälpa mänskligheten. Då är man ju helt klart en "ängel utan vingar" ✨❤️

Men jag håller en tumme för dig 👍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Fabulous.]
2014-01-18 21:29
#4

Tack för det med😃 Jo man får väl se vad som händer.. Undrar varför vi inte kan bli det, om det inte går ..

[Fabulous.]
2014-01-18 21:36
#5

-----> JUSTE <---------- Den som skrev inlägget asså den man måste vänta 5 dagar, hon sa att hennes kompis testade, och det fungerade!! Blir lite wihojahappjassåhaha nu.

[Bettanbop]
2014-01-18 21:48
#6

Jag håller också tummarna för dig, berätta hur det går snälla.

Själv är jag lite feg att experimentera så där, gillar inte att vara yr och må illa. 🤢

Är det meningen jag ska bli en ängel så blir jag nog det ändå.

Men ändå nyfiken på hur det går för dig 🙂

Annons:
[Fabulous.]
2014-01-18 21:56
#7

Jadå! säger såklart till er :) ❤️

Upp till toppen
Annons: