Annons:
Etikettkommunikation
Läst 896 ggr
[Bettanbop]
1/15/14, 9:34 PM

Abstinens besvär

Tjena Hej Tjingeling osv…….👋😃

Att få abstinens besvär av något man är beroende av är inte kul, även om besvären inte är allvarliga så är de jobbiga.

Detta upptäckte och drabbades jag av under Julhelgen ( tappa inte hakan, sååå allvarligt var det inte ) då vi bodde hos mina föräldrar och kunde inte sitta med datorn i knät hela tiden 😛

Så det är därför ni inte ser så mycket av mig för tillfället. Jag har satt mig på internet avvänjning. Turligt nog har jag fått ett vikariat, så då kan jag ju inte heller sitta vid datorn 😓😉

Men jag är med här än, men jag hoppas ni håller ställningarna och Änglarna igång tillsammans och ihop med Rosalee vår kära värd 🌺

🤗 Bettan

Annons:
TezzD
1/15/14, 10:54 PM
#1

Å bettan! Du ska bara veta hur det känns med abstinens!
Jag har varit nikotinfri i snart 3 dagar… jag kommer bli fet! Äter ALLT nu för att dämpa… haha.

Ja herreminskapare…. man är ju klen egentligen när det gäller att ta till substitut.. jag försöker att minska datorn också, men istället så springer jag omkring med mobilen! hihi…

Nu är vi sjuka här hemma, då kan man tro att man får mer tid till datorn, men ack så fel… allt tar dubbelt så lång tid men barnen dom hittar på lika mkt bus ändå, så man hinner knappt gå på toa, hihi.

Oj va jag tjatar…. Tack för att du är kvar och hjälper mig Bettan! 

Och tack till alla er andra underbara medlemmar som gör denna sidan möjlig! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
1/15/14, 11:00 PM
#2

🤗❤️ Ja herreminskapare  😃 men det är bara att bita i det sura äpplet och slå näven i bordet på att vi ska klara det 👍

TezzD
1/15/14, 11:04 PM
#3

Haha, precis! 😍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: