Annons:
Etikettbudskap
Läst 929 ggr
[Bettanbop]
2014-01-09 17:34

Frågar änglarna i dina drömmar

När vi sover är ofta den mest produktiva tid att få ny andlig tillväxt och förståelse. 


Många människor har psykiska drömmar som förutsäga framtiden, eller att ge vägledning om karriär, hem och familj. 

Du kan få konsekvent och tydlig vägledning medan du sover genom att bjuda in änglarna i dina drömmar. 

Medan vi sover, vi släpper stela tankemönster. . Gud och änglarna kan lättare föra över gudomliga idéer till oss när vi är fördomsfria, till exempel när vi sover. 

Innan du går till sängs, ta en stund att meditera, sedan bejaka mentalt eller högt: "Käre Gud och änglar, Ange mina drömmar ikväll och ge mig vägledning och nya idéer om (fyll i de tomma med din specifika begäran) situation. Jag ber att ni hjälper mig att komma ihåg dessa idéer när de vaknar tydligt. Tack och Amen ". 

Även om du normalt inte minns dina drömmar, kommer denna kraftfulla bekräftelse flytta ditt medvetande så att du har kraftfullt levande - och oförglömliga -. drömmar under timmen omedelbart före uppvaknande Vi kallar dessa "lucid" drömmar. Änglarna kan också läka begränsande tankar, åsikter och känslor medan vi sover.

Annons:
[Bettanbop]
2014-01-10 14:41
#1

Kan varmt rekommendera att be Änglarna om hjälp.

Det gjorde jag och skall börja jobba på måndag 😃

TezzD
2014-01-10 22:15
#2

Tack Bettan, detta ska jag göra ikväll, tänkte lite snabbt igår kväll och bad om visdom under sömnen och att jag gärna ville minnas på morgonen.
och det gjorde jag, men jag glömde det såfort jag klev ur sängen :P haha.

Så lite mer ingående ska det bli innan jag lägger mig inatt. ;)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2014-01-11 11:41
#3

Det händer mig också ofta, att jag inte kommer ihåg drömmen efter en stund. När vi kliver upp på morgonen så börjar vi automatiskt tänka på annat, barnen, djuren, frukost, dagens agenda osv.

Men om man tar sig en minut när man vaknar och tänker igenom drömmen brukar den fastna bättre och blir lättare att komma ihåg.

TezzD
2014-01-12 20:32
#4

Japp! Så är det!
Jag har många ggr legat kvar i sängen för att minnas och då fastnar lite faktiskt ;) Oftast det viktigaste. Men jag har ändå svårt att tolka det. Men det är också en sak att öva på :-D

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: