Annons:
Etikettmeditation
Läst 3997 ggr
TezzD
2014-01-05 09:35

Kanaliserad Änglameditation med Ariel

Meditationen är kanaliserad direkt, live från ärkeängeln Ariel. Du får lära dig hur du skapar en pelare av ljus inom dig där du håller din dröm levande.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Bettanbop]
2014-01-05 12:46
#1

Åå va bra 👍 tack Rosa 🤗

Ska göra den sedan när jag får lite egentid 🙂

iMrtin
2014-01-06 01:29
#2

Häxmeditation


[Bettanbop]
2014-01-06 12:29
#3

?

iMrtin
2014-01-06 18:09
#4

Sorry, jag var lite snabb där men att ha kontakt med änglar, dykar solen och österländsk religion låter väldigt obibliskt. Farsan gillar inte sånt.

läste denna nu och är det Jesus som helar så är väl just det knappast fel. http://sinnligkunskap.se/lasa-online/artiklar/elever-berattar/en-resa-med-en-uppstigen-mastare/

”Vi strider inte mot kött och blod utan mot furstar och väldigheter och världshärskare här i mörkret, mot ondskans andemakter i himlarna.” (Efesierbrevet 6:12) 

(Efesierbrevet 6:12) En tredjedel av alla änglar föll när Satan, en av Guds änglar, föll i synd och fick lämna himlen.


bodhisattva
2014-09-12 15:44
#5

försök att kontakta maitreya när ni sysslar med pelare, han den levande kan göra pelaren till något fysiskt nära honom eller nära en Bodhisattva.

bodhisattva
2014-09-12 15:53
#6

använd er av vatten öppna er inte för vattengud, men håll lite öppet med luft element. stäng auran. den som är formad som himlen försök inte att själv syssla med pelar meditation om ni inte är en bodhisattva eller Buddha, älva, alv apsara, deva eller liknande. om ni äre något av ovanstående försök med viljan att få fram  från det metafsysika ur en lagom vattenstråle, en pelare som ska synas, fråga  en himmelsk varelse om råd hur du går tillväga med pelar meditation. du behöver inte hjälp från gudar. om det inte passar med visualiseringar rådfråga din egne själ.

Annons:
[Bettanbop]
2014-09-13 10:58
#7

bodhisattva 👋

Intressant, men skulle du vilja förenkla det du skrev? Jag är lite trögtänkt i bland hihi.

Använd er av vatten öppna er inte för vattengud. Hur menar du här?

Vem el vad  är bodhisattva?

[Sacred Wolf]1
2014-09-13 19:36
#8

Blev nyfiken jag med Bettan så jag googlade lite,intressant läsning om  Bodhisattva och tyckte det kändes Buddistiskt.

# 6 Undrar också hur du menar med det inlägget,jag är inte buddist men shaman som under många år jobbat med dessa olika väsen samt jobbat med olika former av pelare,vattenandar,gudar,både onda och goda väsen så förtydliga lite varför det om jag nu fattar dig rätt endast är för Buddisten,älvor, alv apsara, deva eller om man är en Bodhisattva.

Jag menar alla har vi möjligheten att arbeta med dom väsen vi vill och har kunskapen om men vi jobbar ju olika ceremonellt föståss och det finns många olika sätt att jobba med pelare av olika former allt från beskydd till bannlysnande magi.

Auran ska du ju inte stänga ner på något vis för då kan man drabbas av sk andlig död,balansera chakran och alltid lämna rotchakrat på lite glänt men man ska inte stänga ner auran för då stänger du ner hela energifält och kan istället må fruktansvärt dåligt.Tappar känslor,sympati,empati,kärlek,glädje,sorg mm och man blir helt enkelt död och illa till mods med både sig själv och sin omgivning.Auran ska konstant andas liv inte blockeras igen.En frisk levande öppen aura tyder på andlig och fysisk friskhet.En stängd aura vidgar sig inte ut från kroppen över huvud taget medan den friska fria auran kan avge energi flera meter utanför vår fysiska kropp så den ska man vara innerligt rädd om.

Förklara gärna för jag hänger inte med hur du tänker där 😉

Nandini
2014-09-14 20:56
#9

Tack Ariel!

bodhisattva
2014-09-15 11:35
#10

du ska inte påverka hur chakror och auran stängs men  himmelen ska va stängd, jag uttryckte det lite fel.

bodhisattva
2014-09-15 11:40
#11

jag har en personlig tolkning av min livsåskådning och man kanske inte ska lägga sig vad någon gör  andligt, jag ville bara frambringa att det pelaren går faktiskt att göra fysisk och kan vara lättare för någon som är född till andlig ledare att göra det. sen är vi alla sammanlänkade på något sätt och alla kan bli Buddhor .

bodhisattva
2014-09-15 11:56
#12

man ska hålla ett öppet sinne förstås,

bodhisattva
2014-09-15 11:57
#13

bodhisattva är en andlig ledare för världen och ses inom buddhismen som ett helgon.

Annons:
bodhisattva
2014-09-15 12:01
#14

det kan finnas miljoner buddhor som gör buddistisk pelare eller kan frambringa själen så att den inte endast uppstår metafysisk utan även fysiskt i vatten. så den svävar fritt när man använder viljan att få en önskad form att uppstå i vatten.

Upp till toppen
Annons: