Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 1591 ggr
[Fabulous.]
1/2/14, 12:21 PM

Ängel

hej, jag har undrat hur man blir en ängel, vad är det man måste göra? och vad händer om man läser bibeln baklänges??

Annons:
TezzD
1/2/14, 1:35 PM
#1

Hej fabulous!
En människa kan inte inkarnera till en ängel tyvärr, men vi kan agera som skyddsängel när vi gått bort för att skydda och stötta släktingar som nu ännu inte fötts medan vi är i livet.

Självklart så kan vi skydda och stötta våra nära som andar innan vi går vidare, men då är man inte en "riktig" skyddsängel utan man finns där för sina nära under sorgeprocessen över ens bortgång.

Att läsa bibeln baklänges har jag aldrig hört att det skulle hända något speciellt 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Fabulous.]
1/2/14, 2:37 PM
#2

#1 Hej, men som skyddsängel hur ska man göra då?

TezzD
1/2/14, 2:39 PM
#3

Du kan inte göra något och behöver inte göra något speciellt, det avgör du när du gått över till andra sidan. 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Fabulous.]
1/2/14, 2:41 PM
#4

#3 Andra sidan när man dör? 🌈

Twinflamewolf
1/2/14, 2:52 PM
#5

Bara ett fåtal änglar är inkarnerade på vår jord och som Rosalee skriver kan man om man vill välja att vara guide eller skyddsängel till en jordisk person från andra sidan men det är ett hårt jobb många gånger med tanke på hur människors liv kan se ut.

En del väljer det flera gånger men jag valde endast en åt min guide och det räcker gott för mig för man tar på sig ett enormt stort ansvar och det är inte alltid det lättaste.

Vad som händer om man läser Bibeln baklänges,har nog aldrig hört dom orden förr så förlåt jag kan inte låta bli att skratta lite för det lät för himla kul 😃

Vad som händer,man får nog en fruktansvärd huvudvärk och ont i ögonen skulle jag tro 😉

TezzD
1/2/14, 3:43 PM
#6

#4 Ja, när du har dött 🌈

#5 Bra förklaring! huvudvärk och ont i ögonen, den var bra hihi 👍

Har du fått reda på det ifrån wolf att du varit guide innan du reinkarnerade? Twinflame? 🙂

Jag är en inkarnerad ängel, det har jag fått reda på ifrån en äldre kvinna som själv är inkarnerad äbgel (många gånger) och hon kanaliserar Jesus och andra ärkeänglar. En mycket trevlig upptäckt må jag säga, kanske därför jag kände ett sådant enormt drag till att starta denna sidan? 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Twinflamewolf
1/2/14, 5:14 PM
#7

Det stämmer bra Rosalee och Wolf och jag jobbar ju med hörsel och röst så han kan jag inte ta miste på däremot det andra säger, människor inom det andliga det tar jag med en nypa salt och frågar alltid Wolf för han ger klara svar.

Spännande att vara inkarnerad ängel det är mer än jag kan säga om mig 😃☺️😉

TezzD
1/2/14, 6:35 PM
#8

Önskar att jag hade en guide som du! 🌺 ängel eller ej så är det inte alltid lätt att förstå saker 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: