Annons:
Etikettupplevelser
Läst 718 ggr
[Bettanbop]
2014-01-02 11:51

Dag 2 på det nya året

Hej alla mina änglavänner, hoppas ni har det bra. Vissa av er har kanska börjat jobba igen. Själv kommer jag sitta i bilen nästan hela dagen, är på väg hem från mamma och pappa i Södertälje. Det tar några timmar att komma hem till Skellefteå. Har gjort min första husrensning på negativa energier, håller tummarna att det funkade. Bad Ärkeängeln Mikael om hjälp, och när jag satt där och blundade så började det flamma massa färger innanför ögonen, tyckte jag anade några sorts gestalter fara omkring. Tur jag har min syster där som också är lite medial, så hon kan kolla om min rensning funkade.

Annons:
[Bettanbop]
2014-01-02 22:26
#1

Har ni gjort någon husrensning någon gång?  Hur gjorde ni då och tog ni hjälp av någon eller något?

Jag satte mig bara i en meditation och bad till ärkeängeln Mikael att han skulle rensa hela huset från negativa energier + alla invånare, och sedan fylla huset med positiv energi och kärlek. Jag gjorde detta sent i går kväll när alla hade gått och lagt sig, och i morse sa mamma att hon sovit väldigt dåligt.

Vad tror ni om det jag gjort, kan jag ha lyckats eller…..?

TezzD
2014-01-02 23:24
#2

Ingen aning, jag hoppas att du lyckats! 😃

Jag ska sätta mig och meditera en liten stund nu innan jag går och lägger mig, har varit en lugn dag, men jag har haft mkt irritation inombords, så nu ska den väck och imorgon ska jag vakna pigg glad och fräsch igen! 😉

Kram !

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Maria Katarina
2014-01-03 16:11
#3

Jag är så glad över att det nya året har börjat! Jag känner verkligen att 2014 kommer att bli ett fantastiskt år på så många sätt, för oss alla! 

Jag har en lång lista med saker som jag hoppas ska gå i uppfyllelse i år, blir spännande att se hur det går. Det nya året till ära har jag också äntligen börjat skriva en blogg, jag känner att jag måste få utlopp för allt det övernaturliga jag funderar på. Jag kan inte riktigt prata om det med någon, så bloggen tycker jag är de perfekta hjälpmedlet för mig (förutom iFokus då!). Jag älskar dessutom att skriva, men känner mig lite rostig fortfarande. 

Men ett spännande år ska det bli!

Upp till toppen
Annons: